پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: ملوان مثل ماشین بدون بنزین شده و اگر سوخت به آن زده نشود از حرکت بازمی‌ماند.

حسین ماهینی یکی از بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس بود که به دلیل مسائل کارت‌های پایان خدمت مجبور شد برای گذراندن خدمت سربازی خود به ملوان برود. او اکنون در ملوان یکی از بازیکنان تأثیرگذار است و توانسته در بردهای ملوان نقش مؤثری داشته باشد.

وضعیت ملوان چگونه است؟

شرایط تیم ما خوب است از نظر امتیازی در جدول جایگاه مناسبی داریم. ما نسبت به فصول گذشته نتایج خوبی گرفته‌ایم. تیم ما از نظر بازیکن هم وضعیت مناسبی دارد و تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هستیم. مربی و کادر فنی خوبی هم داریم و با وجود تمام مشکلاتی که ملوان داشته خوب نتیجه گرفتیم.

 شما که خودت سربازی اما سایر بازیکنان ملوان از مشکلات مالی باشگاه گلایه‌مندند.

بله من سرباز هستم و بحث مالی ندارم اما در کنار دیگر بازیکنان تیم حضور دارم و می‌بینم که چه سختی را تحمل می‌کنند. من در تیم‌های زیادی بازی کرده‌ام، هیچ جا مثل ملوان از نظر امکاناتی و مالی در مضیقه قرار ندارد. بازیکنان ملوان با غیرت هستند و فقط به خاطر مردم انزلی تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند وگرنه ملوان از نظر امکانات در شرایط لیگ برتر قرار ندارد.

 اگر این مشکلات ادامه پیدا کند شاید در نتیجه‌گیری هم ملوان به مشکل بخورد.

بله البته مدیران باشگاه و به ویژه دنیامالی در تلاش است تا مشکلات باشگاه را حل کند اما او دست تنهاست و نمی‌تواند به تنهایی تمام مشکلات را برطرف کند. مسئولان باید باشگاه ملوان را حمایت کنند. ما هواداران پرشوری داریم. تیم خوبی هم در اختیار داریم اما اگر مشکلات مالی حل نشود و تیم از نظر اقتصادی تکان نخورد به مشکل بر خواهیم خورد. بازیکنان ما فقط سه درصد از قراردادشان را گرفته‌اند و یک چیز عجیب و غریب است. ملوان کادر فنی خوبی هم دارد، اگر حمایت شویم می‌توانیم بین 5 تیم اول لیگ قرار بگیریم اکنون ملوان مثل ماشینی می‌ماند که بنزینش ته کشیده و اگر به آن بنزین نزنیم و بازیکنان شارژ نشوند از حرکت می‌ایستد.

 شما به عنوان سرباز چقدر از ملوان حقوق می‌گیرید؟

من که اصلاً حقوقی نمی‌گیرم، همان حقوق سربازی است که هنوز آن هم به ما پرداخت نشده است.

 وضعیت حضور ملی‌پوشان سرباز در تیم ملی چه شد؟

بله در دو سال اخیر خیلی اذیت شدیم اجازه همراهی با پرسپولیس را از دست دادم، نتوانستم به جام ملت‌های آسیا بروم، دو سال است که هیچ قراردادی نبسته‌ام و پولی نگرفته‌ام فکر می‌کنم بازیکنان سرباز به اندازه کافی جریمه شده‌اند آنها در ملوان و تراکتورسازی هم خوب بازی کرده‌اند و غیبتشان در تیم ملی اول به تیم ملی ضربه می‌زند امیدوارم که شرایطی فراهم شود که ما به تیم ملی بازگردیم.

 کی‌روش پیگیر حضور شما در تیم ملی هست؟

کی‌روش این مسئله را پیگیری کرد اما وقتی به او اجازه نمی‌دهند دیگر کاری از دستش بر نمی‌آید او چند بار برای حضور بازیکنان سرباز در تیم ملی مسئله را پیگیر شد اما نتیجه‌ای نگرفت.

 وضعیت حضورت در پرسپولیس چگونه خواهد شد؟

من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و پس از پایان خدمتم در ملوان باید به پرسپولیس بروم.

 پرسپولیس در این فصل شرایط خوبی ندارد و از داوری لطمه خورده است.

من بهتر است در مورد تیم خودم صحبت کنم و بهتر است که در حال حاضر که در ملوان حضور دارم در مورد پرسپولیس حرفی نزنم.

 تیم ملی با گوام و ترکمنستان بازی دارد و لیگ 20 روز تعطیل شده نظر شما در این مورد چیست؟‌

قبل از جام جهانی هم این تعطیلات وجود داشت شاید باشگاه‌ها از تعطیلات لیگ ضرر کنند اما واقعیت آن است که اولویت اول ما باید تیم ملی باشد. اگر تیم ملی به جام جهانی برسد همه فوتبال از آن سود می‌کنند پس باید اولویت تیم ملی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)