پرسپولیس نیوز : حسین ماهینی می گوید زندگی اش سالم است و حتی یک حاشیه هم در مورد او وجود ندارد.

چرا در لیست 18 نفره بازی با راه آهن نبودی؟

قبل از آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی با راه آهن، آقا یحیی با من صحبت کرد و گفت می دانم خسته هستی و در بازی با ذوب آهن و بازی های گذشته فشار زیادی را تحمل کردی، بنابراین برای بازی با راه آهن تو را در فهرست 18 نفره قرار نمی دهم تا بروی خانه و استراحت کنی.

 

تو از صحبت های یحیی و اینکه از لیست کنار ماندی، ناراحت نشدی؟

نه، به هر حال در دنیای حرفه ای فوتبال همه این مسائل وجود دارد. خستگی هم جزئی از فوتبال است و ممکن نیست یک بازیکن در تمام بازی ها به صورت ثابت کند، ممکن یک بازی نیمکت نشین شود یا حتی در فهرست 18 نفره هم قرار نگیرد، به همین خاطر من از صحبت های آقا یحیی ناراحت نشدم، حتی خوشحال شدم چون واقعا در این مدت فشار زیادی را تحمل کردم و در بازی های زیادی حضور داشتم که باعث خستگی ام شده بود.

 

این روزها در مورد تو حرف های نگران کننده ای شنیده می شود، مثلا اینکه ماهینی در زندگی شخصی اش حاشیه زیاد دارد!

زندگی شخصی من بدون حاشیه است و همیشه سالم زندگی کرده ام. شب ها همیشه زود می خوابم و خیلی از خودم مواظبت می کنم، باور کنید زندگی شخصی و خارج از مستطیل سبز من سالم ، سالم است اما متاسفانه حاشیه سازان همیشه شایعه می سازند.

 

در مورد جایگاه تان در لیگ چه صحبتی داری؟ به نظرت با توجه به زیاد شدن اختلاف امتیاز با فولاد، پرسپولیس می تواند به رتبه چهارم امیدوار باشد؟

با توجه به تعداد بازی های باقی مانده چهارمی اصلا دور از دسترس نیست و با توجه به روندی که ما داریم می توانیم فولاد را بگیریم و در رتبه چهارم لیگ را تمام کنید، در این مورد اصلا نباید شک کنید.

 

در مورد احتمال قهرمانی در جام حذفی بگو. چرا بجز ولاتکو و پروویچ هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس قول قهرمانی نمی دهند؟

ما مدعی اول قهرمانی در جام حذفی هستیم اما فکر می کنم قول دادن در فوتبال حرفه ای نیست.

 

ترجیح می دهی در صورت بردن داماش در فینال با استقلال بازی کنید یا سپاهان؟

تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه رقبا را ببرد بنابراین برای ما اصلا فرقی نمی کند در فینال با استقلال بازی کنیم یا سپاهان.

 

بازی نکردن مقابل داماش، کار تو را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی های آینده سخت نمی کند؟

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، مطمئنا من هم با استراحت و ریکاوری برای بازی با مس شرایط خوبی دارم و با تمام وجود در اختیار پرسپولیس خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)