خبرگزاری پرسپولیس : حسین ماهینی مدافع تیم ملی هم هنوز نتوانسته است شکست در این دیدار را بپذیرد.

ماهینی در خصوص بازی با ازبکستان می‌گوید: «توپ و میدان در هر دو نیمه در اختیار ما بود. ازبک‌ها در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و خودشان هم می‌دانند که مستحق پیروزی نبودند. بار‌ها دروازه ازبکستان را تهدید کردیم. گل سالم محمد نوری را هم که به اشتباه مردود اعلام کردند. اصلا نمی‌توانم این شکست را قبول کنم چون تیم ملی فوق‌العاده بازی کرد.»

مدافع بوشهری پرسپولیس اشتباهات داوری را در این شکست تاثیرگذار می‌داند: «اشتباهات داوری در این شکست تاثیرگذار بود. آن‌ها نه تنها گل سالم نوری را مردود اعلام کردند بلکه در برخی از صحنه‌ها از اخطار دادن به بازیکنان حریف هم چشم‌پوشی کردند. داور با سوت‌های اشتباهش حسابی بازیکنان‌مان را کلافه کرده بود اما با این حال آن‌ها اجازه ندادند تا این سوت‌ها بر جریان بازی‌شان تاثیر بگذارد اما در ‌‌نهایت داور به واسطه اشتباهاتش سه امتیاز را تقدیم ازبک‌ها کرد. بازیکنان ازبکستان خودشان هم باورشان نمی‌شد که برنده شده باشند و دیدید که پس از بازی عده‌ای از آن‌ها چطور به سمت داور رفتند تا از او تشکر کنند.»

با قبول این شکست راه صعود تیم ملی بسیار دشوار و ناهموار شد. حتی خیلی‌ها از صعود تیم ملی نا‌امید شده‌اند. اما ماهینی همچنان با امیدواری صحبت می‌کند: «درست است که راه‌مان دشوار شد ولی به منزله این نیست که نتوانیم صعود کنیم. ازبک‌ها فکرش را نمی‌کردند که با یک چنین خوش‌شانسی صعودشان را تا حدود زیادی مسجل کنند اما این اتفاق رخ داد و فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. ضمن اینکه ما در راس کادر فنی‌مان مربی حرفه‌ای و کاربلدی مثل کارلوس کی‌روش داریم و نباید از صعود نا‌امید شویم. در یک چنین شرایطی اهالی فوتبال نباید نا‌امید شوند و تیم ملی را تنها بگذارند. قول می‌دهم که صعود می‌کنیم.»

اما پرسپولیس دوشنبه به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و ماهيني در خصوص این دیدار هم صحبت مي‌كند: «خب طبیعتا هر دو تیم بازی سختی در پیش خواهند داشت. نیاز مبرم هر دو تیم به سه امتیاز بازی باعث می‌شود تا شاهد بازی درگیرانه و فیزیکی از سوی بازیکنان دو تیم شویم. خوشبختانه این بازی در آزادی برگزار می‌شود و با استفاده از امتیاز میزبانی‌مان می‌توانیم برنده میدان شویم. خود من به شخصه انگیزه خاصی برای این بازی دارم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)