خبرگزاری پرسپولیس : حسین ماهینی در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حاشیه ساز شد چون از دست دادن تعادل او در گوشه زمین و برخورد به تابلوهای تبلیغاتی باعث مصدومیت یک عکاس ورزشی شد.

ماجرای برخوردت با عکاس ورزشی چه بود؟

من فکر می کنم اشتباهی رخ داده است، چون هر چه فکر می کنم من نه با کسی برخورد کردم نه با تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین. با این حال اگر من اشتباه کنم و این اتفاق افتاده باشد از این عکاس ورزشی عذرخواهی می کنم و به دیدار او خواهم رفت.

خطایی که روی تو صورت گرفت پنالتی بود؟

شدت خطا زیاد نبود اما در پنالتی بودنش شک نکنید چون من اصلا اهل تمارض نیستم. اصلا دوست ندارم در محوطه جریمه حریف خودم را زمین بیندازم و از داور پنالتی بگیرم چون این کار بازیکنان ناتوان است، در آن صحنه بازیکن نفت مانع از حرکت من شد و صد در صد پنالتی بود اما سعی کردم به تصمیم داور احترام بگذارم.

یحیی گل محمدی بهتر است یا مانوئل ژوزه؟

در این مورد من نباید اظهار نظر کنم چون بازیکن هستم اما برای پاسخ به این سئوال باید به بازی ها مراجعه کنید. به اعتقاد من پرسپولیس در این 2 بازی با هدایت آقایحیی بهتر از گذشته بازی کرده ، هم گل های بیشتری زده و هم موقعیت های متعددی خلق کرده است.

بازی با نفت آبادان را در حالی با تساوی تمام کردید که 2 بر صفر پیش بودید !

کمی مغرور بازی کردیم و بعد از گل دوم فکر کردیم بازی تمام شده در حالی که اگر یک گل دیگر می زدیم می توانستیم مثل بازی با ملوان یک پیروزی پر گل داشته باشیم. تکرار می کنم حریف را دست گرفتیم آن هم در حالی که سرمربی بین دو نیمه این موضوع را به ما گفته بود.

روح الله عرب روی سر شما ضربه سر زد و موفق به گلزنی شد!

روی این گل مقصر بودم و حرفی در این مورد نیست. من بارها تا دروازه حریف رفتم و برگشتم و در این صحنه کمی خسته بودم، اصلا ندیدم که روح الله عرب کی رسید و به توپ ضربه زد. چون فاصله طولانی از زمین حریف برگشته بودم تمرکز لازم نداشتم. البته انصافا نفت گل قشنگی زد.

آینده پرسپولیس را چطور پیش بینی می کنی؟

ما در این 2 بازی خوب کار کردیم و شرایط تیم بهتر شده است. مطمئن باشید در بازی های لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت و هفته به هفته در جدول صعود می کنیم. در بازی های حذفی هم هدفمان قهرمانی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)