پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به این مسئله که برای فصل جدید پولی از این باشگاه نگرفته است، گفت: به عشق پرسپولیس به این تیم آمدیم نه به خاطر پول.

حسین ماهینی در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس، بازی هفته اول این تیم مقابل تراکتورسازی، آخرین وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس و البته بازی نمادین تیم‌های ملی دیروز و امروز فوتبال ایران صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

اوضاع پرسپولیس قبل از شروع لیگ چطور است؟

قبل از شروع لیگ بدنسازی خوبی انجام دادیم که این مسئله می‌تواند در طول فصل به ما کمک کند. البته الان کمی بدن‌های‌مان سنگین است اما زمانی که بدن‌ها آزاد شود، تیم قدرتمندتر خواهد شد.

با اعتمادبه‌نفس زیادی در مورد آینده صحبت می‌کنی …

برای اینکه می‌خواهیم به همه نشان بدهیم که می‌توانیم این فصل موفق شویم. بدون شک با همت همه اعضای تیم این اتفاق خواهد افتاد. امسال تیم جوان و خوبی داریم که می‌تواند کارهای زیادی را انجام دهد.

پرسپولیس در حال حاضر از نظر بدنی و تاکتیکی چند درصد آماده است؟

فکر می‌کنم 70،80 درصد آماده باشیم، انشاالله بعد از گذشت یکی‌، 2 هفته به صددرصد آمادگی لازم می‌رسیم.

یعنی نباید روی 2 هفته اول حساب باز کرد؟

منظورم این نبود. ببینید تمام تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی همین شرایط را دارند اما پرسپولیس به خاطر اینکه تمریناتش را زودتر شروع کرده نسبت به تیم‌های دیگر شرایط بهتری دارد.

در همین هفته‌های ابتدایی پرسپولیس باید به مصاف تراکتورسازی و ذوب‌آهن برود …

خب قرعه‌کشی لیگ اینطور بوده و دست ما نیست! تمام سعی و تلاش ما این است که با تمرکز بالا از هفته‌های ابتدایی امتیازت لازم را بگیریم.

این روزها در خصوص وضع مالی بازیکنان پرسپولیس صحبت‌های ضدونقیضی انجام می‌شود، هم حرف پورشه است و هم صحبت بی‌پولی، واقعا اوضاع چطور است؟

صحبت‌هایی که این روزها در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در مورد اوضاع خوب مالی بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌شود، واقعیت ندارد. بعضی‌ها می‌خواهند افکار عمومی را نسبت به پرسپولیس تغییر بدهند که اصلا کار خوبی نیست. نمی‌دانم چرا با پرسپولیس اینطور رفتار می‌کنند؟! خودشان  هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند بعد در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنند.

یعنی پولی دریافت نکرده‌اید؟

امسال که هیچ پولی نگرفته‌ایم و خیلی از بچه‌ها هم از فصل قبل طلب دارند. امیدوارم با ماندن رویانیان در پرسپولیس این مشکل هم حل شود.

خیلی جالب است که بازیکنان پرسپولیس در این چند وقت حرفی از بی پولی نزدند …

برای اینکه ما به عشق پرسپولیس به این تیم آمدیم نه به خاطر پول. باز هم می‌گویم صحبت‌هایی که در مورد وضع مالی بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌شود منصفانه نیست.

کمی هم درباره بازی دوستانه با تیم 1998 صحبت کنیم، بازی چطور بود؟

همه مردم ایران عاشق تیم 98 بودند و در نظرسنجی‌ها هم دیدید که تیم 98 محبوب‌ترین تیم تارخ فوتبال ایران شد. باید بگویم همه ما به عشق این تیم فوتبالیست شدیم. برای من افتخار بزرگی بود که مقابل آقایان میناوند و شاهرودی به میدان رفتم. این 2 نفر جزو بهترین چپ پاهای تاریخ ایران بودند.

فکر می‌کنی اگر مثلا 15 سال پیش با این تیم بازی می‌کردید چه اتفاقی رخ می‌داد؟

قطعا این تیم ما را نابود می‌کرد!

چرا بازی نیمه تمام ماند؟

بازیکنان ما همه از تمرین برای این مسابقه آمده بوده و خسته بودند، وقتی هم که بین 2 نیمه بازی 40 دقیقه تاخیر افتاد بدن همه خشک شده بود و بازی کردن سخت شد. فکر می‌کنم کنسل شدن نیمه دوم بازی به نفع همه تمام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)