پرسپولیس نیوز : حسین ماهینی در بازی با مس کرمان نسبت به بازی های گذشته نمایش خوبی داشت خصوصاً که سازنده گل نخست تیمش بود.

او دلیل اصلی عدم کسب سه امتیاز در این دیدار را عدم موقعیت طلبی هم تیمی هایش برشمرد و گفت: گلی که در دقیقه 90 خوردیم غیرمنتظره بود. با این حال اگر قدر نیمی از موقعیت ها را می دانستیم این گل غیرمنتظره نمی توانست مانع از پیروزی پرسپولیس شود.

تساوی تلخی بود؟
بله این چنین بود. لحظاتی گل خوردیم که دیگر امکان جبران وجود نداشت. اگر فرصت گل نداشتیم و حریف روی دروازه ما موقعیت های فراوانی به دست می آورد باز این نتیجه قابل درک بود اما در شرایطی گل خوردیم که پیش از گل موقعیت های خوبی را هدر دادیم. در بُعد فوتبال خوب بودیم اما در بُعد نتیجه گیری نه. به هر صورت این اتفاق افتاد و باید آن را هضم کرد. امید که در آینده این اشتباه را تکرار نکنیم و حتی اگر از حریف پیش افتادیم قدر موقعیت ها را بدانیم و با غرور آنها را از دست ندهیم.

در دیدار قبلی در لیست 18 نفره جای نگرفتی!
فصل پرفشاری را پشت سر گذاشته ام. در همه بازی های پرسپولیس و همه اردوهای تیم ملی حضور داشتم. خیلی خسته شده بودم. فوت پدربزرگم هم مزید بر علت شد چند روزی تمرین نکنم و آمادگی بدنی خود را از دست بدهم. این بود که آقا یحیی آمد و گفت می دانم خسته ای. تو را در لیست 18 نفره هم قرار نمی دهم تا بروی و استراحت کنی. خودم این را قبول دارم که در چند بازی خوب نبودم که به دلیل خستگی جسمی و روحی بود. خصوصاً در بازی با سپاهان که آن دریبل دوطرفه را خوردم. البته این نگران کننده نیست چون ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. از سرمربی تیم ممنونم با استراحتی که برای من در نظر گرفت، شرایط را برایم مهیا کرد که به روزهای خوب گذشته برگردم.تلاش خواهم کرد از این به بعد بازی های خوبی از خود برای تیم ملی به نمایش بگذارم.

پس خوشبختانه پای حواشی در کار نبود؟
من با حاشیه بیگانه ام و فراموش نکنید پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم بازیکن تیم ملی بودم. میخواهم به این سیر ادامه دهم. هنوز به نقطه پایان نرسیدم. می خواهم فیکس تیم ملی شوم و در جام جهانی بازی کنم و از پرسپولیس به یک تیم بزرگتر راه یابم، بنابراین حاشیه هیچ جایگاهی در زندگی ام ندارد. شما هم به حرف و حدیث ها توجه نکنید.  هر حرفی که زده می شود واقعیت ندارد و البته من از بابت این حرف ها هیچ نگرانی ای ندارم. تا زمانی که دعای خیر پدر و مادرم پشت سرم است از این حرف ها هیچ ابایی نخواهم داشت و به تلاش خود ادامه می دهم.

فراز و نشیب پرسپولیس در لیگ زیاد بوده، دلیلش چیست؟
هر چند در برخی از بازی ها از جمله مس نتیجه نگرفتیم اما در همه دیدارهایی که امتیاز دادیم خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم که این گام رو به جلو است. از سویی برای تیم های مدعی از جمله پرسپولیس سخت است که در لیگ به دنبال عنوانی غیر از قهرمانی باشند و رسیدن به این نتیجه که نمی تواند قهرمان شود از انگیزه ها می کاهد.

حرف خاصی نداری؟
بهترین ها را برای یکایک هموطنانم آرزو می کنم و امیدوارم روزهای پایانی سال هم روزهای خوبی برای همه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)