پرسپولیس نیوز : حسین ماهینی می‌گوید سپاهانی ها فقط از طریق ضد حمله صاحب موقعیت می شدند.

اگر دنبال یک پسر خیلی خوب و مودب در پرسپولیس می گردید، ما حسین ماهینی را به شما معرفی می کنیم. بازیکنی که از بوشهر آمده و واقعا دوست داشتنی است. دیروز به تازگی وارد عالم خواب شده بود که با صدای موبایل از جا پرید و پاسخگوی سوالات ما شد!

*از بازی شروع کنیم. به نظرت دیدار با سپاهان به لحاظ فنی چطور بود؟

بازی خراب شد. شما باید این طور حساب کنید که ما انگار 10 نفره به زمین بازی رفته بودیم. حدود 94، 95 دقیقه همین طوری بازی کردیم که واقعا سخت و دشوار بود. هیچ تیمی نمی تواند این طور بازی کند آن هم مقابل سپاهان. بازی را یکبار دیگر ببینید که سپاهانی ها فقط از طریق ضد حمله صاحب موقعیت می شدند. ما همه درها را به روی مهاجمان و هافبک های این تیم بسته بودیم. برای هر تیمی سخت است که بازی را با یک گل خورده و یک بازیکن کمتر مقابل یک حریف بسیار بزرگ شروع کند ولی انصافا همه را راضی کردیم چون فقط هجومی بودیم. به طور کلی فوتبال نابرابری بود و خیلی بد تمام شد.

*بین دو نیمه علی دایی حرف خاصی در جمع بازیکنان به زبان آورد؟

در آن زمان اعصاب همه خرد بود ولی توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم. علی دایی در رختکن به ما انگیزه و آرامش داد و گفت 9 نفره یا 8 نفره هم باشیم، باید بازی ببریم. همین حرف هایش به تیم جان تازه ای داد و باعث شد بازیکنان با تمام وجود بازی کنند. واقعا از جان مایه گذاشتیم و به نظرم در این بازی سخت، بی نظیر بودیم. باور کنید اگر بازی نابرابری نمی شد، با انرژی که داشتیم سپاهان را می بردیم.  

*بین دقایق 50 تا 70 پرسپولیس واقعا خوب بود. اتفاق خاصی رخ داد؟

نه ما داشتیم حمله می کردیم و سپاهان در دفاع بود. آنها آن قدر زیر فشار بودند که نمی توانستند از نیمه خودشان عبور کنند و به همین خاطر بازی ما به چشم آمد. خدا را شکر که با یک بازیکن کمتر و با آن روحیه خراب توانستیم مردم را راضی کنیم.

*آن پنالتی، واقعا پنالتی بود؟

وقتی محسن قهرمانی سوت زد، سپاهانی ها داشتند به سمت زمین خودشان برمی گشتند چون مطمئن بودند خطای شجاع خلیل زاده را گرفته اما قهرمانی وارد محوطه جریمه شد و همه کوپ کردیم! چند بازیکن سپاهان از من پرسیدند چه شده و من هم مات و مبهوت به قهرمانی نگاه می کردیم. در همین حال و هوا بودیم که او کارت قرمز را از جیبش خارج کردو به میثم حسینی نشان داد. هیچ کس باورش نمی شد چنین اتفاقی رخ داده. به داور گفتم چی که سوت زدید، قهرمانی گفت شک نکن به تصمیم من، هم پنالتی درست بود و هم کارت قرمز حسینی.همه چیز درست بود. ما هم گفتیم اعتراض نکنیم بهتر است ولی بعد  که در خانه فیلم را دیدم، از تعجب نزدیک بود سکته کنم.

*تو صحنه را از کدام زاویه دیدی؟

من اصلا ندیدم چه شد. ماموریت حضور در تیر اول با من بود و سر جایم ایستادم. صورتم هم به سمت توپ بود. نفهمیدم چه شده ولی بعد که داور سوت زد، فهمیدم چه بلایی بر سر پرسپولیس آمد!

*شایعه شده یکی از بازیکنان پرسپولیس به هادی عقیلی گفته بود پنالتی را بزن بیرون. این قضیه صحت دارد؟

نمی دانم، شاید چنین اتفاقی افتاده باشد ولی من چیزی نشنیدم و ندیدم.

*یکی، دو هفته ای بود که به شدت از تو انتقاد می شد ولی با این بازی، نگاه ها تغییر کرد. نظر خودت چیست؟

به خدا قسم من همیشه با جان و دل برای پرسپولیس بازی می کنم ولی به خاطر یک گل، یک عده بدترین انتقادات را به من وارد آوردند. بهتر بگویم برایم حرف درآوردند که کم کاری می کنم ولی خدا شاهد است که همه اش دروغ بود. از طرف دیگر من هم سکوت کردم و با هیچ کس مصاحبه نمی کردم که باعث شد فشارهای بیشتری روی دوشم بگذارند. خدا را شکر که با این بازی، همه چیز تمام شد و همه فهمیدند که چه کسی کم کاری می کند! فقط حیف که با این بازی، نتوانستیم از سد سپاهان بگذریم. ان شالله در بازی های بعدی بهتر از این هم می شویم و امتیازات بیشتری می گیریم تا مردم شاد شوند. به خدا قسم شرایط مان امسال خیلی بهتر از گذشته است و باید از آن استفاده کنیم.

*هنوز با محمدرضا خلعتبری در یک آپارتمان زندگی می کنی؟

بله. او دنبال منزل دیگری است ولی حقیقتش را بخواهید ما نمی توانیم از هم جدا شویم. سالهاست که رفاقت مان همین جوری بوده و کنار هم زندگی کردیم. واقعا دلم می خواهد باز هم محمدرضا پیش من بماند.

*برای تولدت چه هدیه ای گرفته بود؟

این را نمی توانم بگویم ولی با ارزش ترین هدیه ای که به من داد، همان شادی گل در دیدار با گسترش فولاد بود که دست هایش را شبیه کیک تولد کرد تا من مثلا شمع روی آن را فوت کنم. این بهترین هدیه برای من بود و همیشه از او بابت این مساله متشکرم.

*در اواخر بازی، با امین جهان عالیان هم درگیر شدی، قضیه چه بود؟

او کار زشتی انجام داد و باعث شد برای اولین بار در زمین فوتبال یک نفر را بزنم. بازیکن خودشان روی زمین افتاده بود و بنگر می خواستم فیرپلی کند ولی این بازیکن توپ را گرفت تا به ما گل بزند. ما منتظر بودیم او توپ را بزند بیرون اما دیدید چه کار کرد؟ ما هم حمله کردیم به سمتش و من هم با دست به سینه اش کوبیدم.  البته خودش هم ترسیده بود و در حلقه ای که ما پرسپولیسی ها برایش ساخته بودیم، مدام می گفت اشتباه کردم، اشتباه کردم. کارش اصلا خوب نبود من که تا به احل چنین چیزی ندیده بودم.

*با این باخت فکر می کنی پرسپولیس در پایان نیم فصل چه جایگاهی داشته باشد؟

پیش بینی سخت است ولی اکثر بازی های بزرگ مان را انجام داده ایم و فکر می کنم در 5 بازی باقی مانده راحت تر هستیم. به خصوص که 4 بازی در آزادی داریم و هواداران هم می آیند. ان شالله با جمع کردن تمام امتیازات، در پایان نیم فصل صدرنشین خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)