خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم و درباره خسرو حیدری حرفی نمی‌زنم.

حسین ماهینی اظهار داشت: باتوجه به امتیاز خوبی که در دیدار برای پیکان کسب کردیم باید مقابل ذوب آهن هم در تهران دست پر زمین را ترک کنیم. برای من فرقی ندارد که با کدام تیم قرار است بازی کنیم.

وی افزود: ما باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. در حال حاضر ذوب آهن شرایط خاصی برابر ما دارد و بازیکنان سابق این تیم مثل من و شهاب انگیزه خاصی برای این بازی داریم تا با یک برد در جدول صعود کنیم.

ماهینی ادامه داد: من مثل همه بازیها در این دیدار هم با انگیزه به میدان می‌روم. ذوب آهن تیمی بود که سالها در آن فوتبال بازی کردم و مدیون این تیم هستم. ذوب آهن را قلبا دوست دارم اما الان بازیکن تیم بزرگی به نام پرسپولیس هستم و باید برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنم.

ماهینی درباره عملکرد ضعیف تیم ملی نیز گفت: به نظر من اوضاع ما پیچیده شده اما شرایط بد نیست. می‌توانستیم با یک فرصت خوب و شکست ازبکستان اختلاف خود را در جدول با حریفان به 5 برسانیم اما متأسفانه باختیم.

وی افزود: امیدمان را از دست ندادیم و می‌خواهیم با حمایت بیشتر با وجود اینکه شرمنده هستیم در بازی‌های آینده بهتر باشیم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به سؤالی که آیا می‌توانید به جام جهانی بروید یا خیر گفت: کار مشکل است اما به نظر من می‌توانیم به جام جهانی برویم.

وی درباره بازی نکردنش با وجود حیدری در بازی برابر ازبکستان گفت: من راجب حیدری و این موضوع صحبت نکنم بهتر است. به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم. خسرو دوست خوب من است اما باز هم می گویم درباره نظر سرمربی حرفی نمی‌زنم.

ماهینی در پایان درباره طلبش از ذوب آهنی ها نیز گفت: من هنوز از این تیم طلب دارم اما الان وقت صحبت کردن در مورد این ماجرا نیست و اجازه بدهید بعدا درباره آن صحبت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)