حسین ماهینی می‌گوید پرپسولیس فصل آینده با هر سرمربی باید قهرمان شود.

حسین ماهینی که امروز در کلاس مربیگری فوتبال درجه A آسیا شرکت کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: من افتخار این را داشتم که کنار بعضی از بچه‌ها کار کنم. یک کلاس عجیب و غریب است. جمع کردن یک‌سری آدم‌ها کنار هم واقعا سخت است، اما این افتخار نصیب‌مان شد که بتوانیم کنار هم باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. انشالله این دوره را هم به خوبی و خوشی سپری کنیم.

او درباره زمان ورودی به چرخه مربیگری گفت: تمام هدف و انگیزه من این است که بتوانم این کلاس را به نحو احسن به پایان برسانم. پارسال هم چند پیشنهاد داشتم، ولی متاسفانه نشد. انشالله امسال بتوانیم کلاس A را تمام کنیم و وارد عرصه مربیگری شویم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد جدایی اوسمار ویه‌را پس از قهرمانی عنوان کرد: جا دارد مجددا به پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم. ۲-۳ هفته سختی را گذراندیم و الحمدلله به قهرمانی ختم شد. فکر می‌کنم یکی از مشکلات اساسی فوتبال ما ثبات است که نه در بحث مدیریتی و نه در بحث مربیگری ایجاد نمی‌شود‌. آقای اوسمار کمک آقا یحیی بود اما با شرایط سختی سرمربی پرسپولیس شد، به‌خصوص که کارش هم با باخت شروع شد، ولی رفته رفته نشان داد که مربی خیلی خوبی است و در نهایت هم تیم را قهرمان کرد. ایشان آدم خوب و باشخصیتی بود و از لحاظ فنی هم خودش را نشان داد و همه ما امیدوار بودیم که بتواند بماند اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم یک گزینه خیلی بهتر به پرسپولیس اضافه شود.

او در پاسخ به اینکه سرمربی آینده پرسپولیس باید ایرانی باشد یا خارجی، گفت: “من فکر می‌کنم خارجی باشد. امیدوارم هر کسی که هست، روند قهرمانی‌ها را ادامه بدهد.

ماهینی درباره حاشیه‌هایی که پیرامون قهرمانی پرسپولیس وجود داشت، گفت: اگر به سال قبل هم نگاه کنیم، سپاهان بالا بود و در هفته‌های آخر یک مساوی دقیقه ۹۰ برابر ملوان داد و همه چیز برگشت. سپاهان اگر آن بازی را برده بود، کار تمام بود و پرسپولیس نمی‌توانست قهرمان شود. امسال هم استقلال بالاتر بود و من فکر می‌کنم ۳-۰ نیمه اول بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان خیلی در روند کارشان تاثیرگذار بود و اتفاقاتی افتاد و پرسپولیس توانست برگردد. پارسال و پیرارسال همه‌ چیز دست سپاهان و استقلال بود و اگر می‌بردند، قهرمان می‌شدند، اما فوتبال است و هزار اتفاق. شرایط پرسپولیس امسال طوری بود که یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر بود و حقش هم قهرمانی بود. صحبت‌هایی می‌شود که فکر می‌کنم زیبنده فوتبال ما نباشد، اما در هر صورت به نظر من حق پرسپولیس، قهرمانی بود.

مدافع سابق پرسپولیس درباره پرونده فساد در فوتبال عنوان کرد: این‌ها صحبت‌هایی است که ما در رسانه‌ها می‌شنویم. فساد تقریبا همه جا هست و اتفاقا ما هم خوشحالیم که می‌توانیم دست کسانی را که به فوتبال ضربه می‌زنند، قطع کنیم و یک تجربه برای آیندگان شود که دیگر این کارها را انجام ندهند. با این حال از نظر من هنوز چیزی اثبات نشده، اما امیدوارم این اتفاق خیلی زود بیفتد و بتوانیم بدون حاشیه به روند رو به رشد فوتبال ادامه بدهیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا در دوره بازی‌اش هم با چنین مسائلی روبرو شده بود، گفت: من ندیده بودم، اما الان بولدتر شده است. امیدوارم این حواشی هم تمام شود و آنهایی که خلاف می‌کنند، متوقف شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)