خبرگزاری پرسپولیس : حسین ماهینی یکی از ستاره های پرسپولیس در جریان بازی حذفی مقابل نفت تهران بود.

ماهینی در خصوص عملکرد درخشان پرسپولیس در بازی های اخیر گفت: باور کنید ما در نیم فصل اول هم همینقدر می دویدیم و تلاش می کردیم اما به جایی نرسید. این موضوع دلایل فنی داشت، من همان زمان هم گفتم نمی شود همه شکست ها و ناکامی ها را به بدشانسی مربوط دانست و نتایج ضعیف تیم در نیم فصل اول دلایل فنی داشت.

ماهینی در واکنش به این موضوع که بازیکنان در زمان ژوزه با تمام وجود بازی نمی کردند اما برای یحیی گل محمدی از جان مایه می گذارند، گفت: این که شما می گویید یعنی خیانت، هر کس خودش را به خوبی می شناسد، من حتی یک نفس برای پرسپولیس کم کاری نکردم چون دوست دارم پولی که به خانه می برم حلال باشد، در مورد بقیه بازیکنان هم با توجه به شناختی که از آن ها دارم، هیچکس در پرسپولیس نیم فصل اول کم کاری نکرد. خیلی از تیم ها کم کاری نمی کنند و نفرات شایسته ای هم دارند اما نتیجه نمی گیرند، پرسپولیس هم از این موضوع مستثنی نبود.

ماهینی ادامه داد: نمی خواهم در مورد ژوزه صحبت کنم چون من بازیکن هستم و وظیفه دارم به مربی ام احترام بگذارم اما باید قبول کنیم تفکرات ژوزه در پرسپولیس نتیجه بخش نبود و جدایی بهترین تصمیم بود. نه ژوزه کم کاری کرد نه بازیکنان، شاید مانوئل با همین تفکرات در تیم دیگری موفق شود.

ماهینی در خصوص نقش یحیی گل محمدی در نتایج اخیر پرسپولیس گفت: ما از زمان حضور گل محمدی با انگیزه و نشاط و هدفمند تمرین می کنیم و بجز بازی با نفت آبادان که حریف را دست کم گرفتیم، در بقیه بازی ها علاوه بر گل هایی که به ثمر رساندیم در کارهای ترکیبی هم موفقیت های خوبی داشتیم که ادامه این روند می تواند منجر به قهرمانی در جام حذفی شود. به نظر من این کامل ترین تیم تاریخ باشگاه پرسپولیس است، فقط حیف که نیم فصل اول را از دست دادیم. البته خدا را شکر که روی نوار امتیاز گیری قرار گرفته ایم.

مدافع پرسپولیس در خصوص احتمال قهرمانی در لیگ برتر گرفت: جبران فاصله امتیاز با صدر جدول مشکل است، اما حتی اگر قهرمان لیگ برتر نشویم باید فاصله امتیازی را به حداقل ممکن کاهش بدهیم.

ماهینی در خصوص زدن ضربه پنالتی هم گفت: خدا را شکر خطایی که روی من در محوطه جریمه صورت گرفت را پنالتی گرفتند. این اتفاق باید در بازی قبلی تکرار می شد. چند هفته ای است که پنالتی زن اول پرسپولیس هستم و با کسب اجازه از بزرگتر های تیم ضربه پنالتی را زدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)