پرسپولیس نیوز : مدافع – هافبک پرسپولیس تاکید کرد بازیکنان این تیم مقابل گهر نه مغرور بودند و نه بی‌انگیزه.

حسین ماهینی در مورد بازی پرسپولیس و گهر گفت: نیمه اول حاکم بازی بودیم و گل هم به ثمر رساندیم اما نیمه دوم روی دو اتفاق دروازه تیم ما باز شد. به هر حال خدا را شکر که آخر بازی برنده ما بودیم.

مدافع – هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان این تیم مقابل گهر انگیزه لازم را نداشتند، تاکید کرد: اصلا این صحبت‌ها را قبول ندارم. ما نه بی‌انگیزه بودیم و نه مغرور. اصولا بازی مقابل تیم‌هایی که در خطر سقوط به لیگ دسته اول هستند بسیار مشکل است، چون باخت و مساوی برای‌شان فرقی ندارد.

وی ادامه داد: خودم من وقتی در استقلال اهواز یا ذوب‌آهن بازی می‌کردم برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه فراوانی داشتم و بیشتر از بازی‌های دیگر تلاش می‌کردم. برای تیم‌ها و بازیکنان شهرستانی در سال چهار بازی پخش مستقیم وجود دارد برای همین با تمام وجود در این دیدارها به میدان می‌روند.

ماهینی در پاسخ به این پرسش که "اگر بازی پرسپولیس – گهر با نتیجه تساوی دنبال می‌شد و  داور به سود پرسپولیس پنالتی می‌گرفت باز هم به همان صورت پنالتی می‌زدی؟"، گفت: اگر بازی 2 بر 2 بود راحت‌تر پنالتی می‌زدم. من در لحظه آخر تصمیم خود را تغییر دادم و خواستم پنالتی را به گوشه بالای دروازه بزنم اما از این به بعد این کار را انجام نمی‌دهم.

مدافع – هافبک پرسپولیس در رابطه با اینکه اگر سرخپوشان در مقابل گهر پیروز نمی‌شدند چه اتفاقی می‌افتاد، تاکید کرد: اگر این بازی را نمی‎بردیم کارمان سخت می‌شد و دیگر حرفی برای گفتن نداشتیم اما خدا را شکر سه امتیاز بازی با گهر را گرفتیم و به رده ششم رسیدیم. حالا 9 بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده و می‌خواهیم با کسب امتیازات لازم به رده‌ بالای جدول برسیم.

وی درباره بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: قطعا بازی مهمی پیش رو داریم. سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است اما هر دو تیم به سه امتیاز کامل این بازی احتیاج دارند، سپاهان برای اینکه از کورس قهرمانی جا نماند و ما هم برای اینکه به جمع بالانشینان جدول اضافه شویم. در کل فکر می‌کنم بازی قشنگی از آب دربیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)