پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب آهن از دست ما فرار کرد. بی‌دقت و کم شانس بودیم و داور هم حداقل یک پنالتی مسلم را نگرفت.

حسین ماهینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تیم ذوب آهن از دست ما فرار کرد. ما برای این بازی شانس برد داشتیم ولی این فرصت از دست رفت و حالا باید به این فکر کنیم که در بازی‌های بعدی چنین اجازه‌ای به حریفان خود ندهیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول آنطور که باید نبودیم. شاید یک مقدار به دلیل سنگینی هوای اصفهان بود که تا به آن عادت کنیم یک نیمه گذشت اما در نیمه دوم چه به جهت عادت به آن شرایط و چه با توجه به صحبت‌های علی آقا (دایی) تیم شکل خودش را گرفت. پس از آن بازی خوبی انجام دادیم که همین مساله منجر به خلق چند موقعیت خوب شد اما بی‌دقت و کم شانس بودیم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره حادثه رختکن پیش از شروع بازی هم چنین می‌گوید: ما در رختکن بودیم که یکدفعه دیدیم دود همه جا را گرفت، بلافاصله بچه‌ها به یاد اتفاق فصل قبل افتادند. آخرش هم نفهمیدیم آن دود چه بود.

ماهینی درباره داوری و اعتراض‌هایی که از سوی سرخپوشان نسبت به آن وجود داشت، اضافه کرد: نمی‌خواهم بگویم داوری مشکل زیادی داشت، اما به هر حال در یک صحنه که موقعیت خوبی داشتیم، آفساید اعلام شد که به نظر می‌آمد اینطور نباشد. در صحنه‌ای هم که توپ به دست سپهر حیدری خورد کاملا نزدیک او و در زاویه مناسب بودم. دست او بیش از حد بالا آمد و کاملا مسیر توپ را تغییر داد. از آن نزدیک به نظرم چیزی غیر از پنالتی نیامد ولی به هر حال تصمیم داور چیز دیگری بود.

وی درباره بازی تیم خاطر نشان کرد: شاید این تساوی باعث نگرانی بعضی شده باشد. البته ما باید به پیروزی می‌رسیدیم ولی این تساوی نباید باعث شود شرایط تیم با سال قبل مقایسه شود. در همین بازی با ذوب آهن، کاملا سوار بازی بودیم. بازیکنان و مربیان ذوب آهن خودشان گفتند که به تساوی راضی بودند و نتیجه بیانگر واقعیت بازی نبود .

ماهینی در پایان درباره پشت سر گذاشتن دومین بازی بدون گل خورده، افزود: در کار دفاعی هماهنگی خوبی وجود دارد و البته این اتفاق محصول دفاع تیمی خوبی است که داریم. اگر دقت کنید مهاجمان و هافبک‌ها هم در کار دفاعی مشارکت دارند و تا اینجا موقعیت آن چنانی به حریفان نداده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)