خبرگزاری پرسپولیس : مدافع هافبک راست پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد و به بیان نظرات خود راجع به مسابقه با ذوب آهن پرداخت.

حسین ماهینی گفت: خیلی زود دروازه مان باز شد . بعد از دو گلی که دریافت کردیم به خودمان آمدیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. گلی که اواخر نیمه اول به ثمر رساندیم خیلی به ما کمک کرد تا به بازی برگردیم و نتیجه را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: برد حق مان بود و امیدوارم که ذوبی ها این قدر در مورد داوری حرف نزنند و برد ما را کمرنگ نکنند. به نوشته خبرگزاری پرسپولیس، باید بگویم داوری خیلی خوب بود و هیچ ایرادی نداشت. ذوبی ها هم به جای انتقاد از داوری پول های ما را بدهند که از یکی دو فصل قبل مانده و پرداخت نشده است.

ماهینی ادامه داد: ژوزه در بین دو نیمه دستورات تاکتیکی جدیدی به ما داد و گفت چرا این قدر بی خیال بازی می کنید؟ تاکید ژوزه روی بازی محکم بچه ها جواب داد تا با جان و دل به سوی دروازه ذوب آهن حمله کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

مدافع – هافبک پرسپولیس راجع به عملکرد شهاب گردان هم گفت: نه این که او رفیقم باشد و این حرف ها را بزنم ، او دروازه بان بسیار خوبی است که می تواند حتی در تیم ملی حضور داشته باشد. به نظر من شهاب روی گل های خورده پرسپولیس صفر درصد هم مقصر نبود و نباید گل های خورده را به نام او بنویسیم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)