با مصدومیت خسرو حیدری مدافع راست تیم ملی، حسین ماهینی مدافع جوان و ملی پوش پرسپولیس دوباره این فرصت را پیدا کرد تا به ترکیب فیکس تیم ملی راه یابد.

اکنون در آستانه بازی با کره جنوبی ماهینی با انگیزه تر از قبل تمرین می کند تا جایگاهش را حفظ کند. ماهینی در گفتگو با گل درباره وضعیت اردوی تیم ملی و ملی پوشان می گوید:« شرایط تیم ملی خوب است. پس از چند روز تمرین پرفشار یک روز استراحت کردیم و الان مرحله دوم تمرینات را آغاز کرده ایم و تا بازی با کره جنوبی به آمادگی کامل می رسیم.»

ماهینی از تلاش کارلوس کی روش و کادرفنی برای بهبود شرایط روحی ملی پوشان خبر می دهد و می گوید:« با باخت به لبنان ملی پوشان شرایط روحی خوبی نداشتند. کی روش از ابتدای اردوی تیم ملی با ما صحبت های زیادی انجام داده و خواسته بازی با لبنان را فراموش کنیم و فکر کنیم تورنمنت برای ایران از بازی با کره جنوبی آغاز می شود.»

مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره بازی با کره جنوبی هم می گوید:« بازی دشواری است اما ما میزبان هستیم و برای کره ای ها بازی دشواری می سازیم. با حمایت مردم کره ای ها را در آزادی زمین گیر می کنیم. شاید این صحبت من خنده دار باشد اما به نظرم ایران شانس اول صعود از گروهش است!»

ماهینی درباره شرایط پرسپولیس هم می گوید:« مشکل پرسپولیس ناهماهنگی بازیکنان قدیمی و جدید بود که الان برطرف شده و تیم در شکل بازی تغییر کاملا محسوس است. انشاالله این تعطیلات لیگ هم به هماهنگی بیشتر کمک می کند تا جبران مافات کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)