خبرگزاری پرسپولیس : حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس در بازی مقابل نفت تهران یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود.

او یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت و نکته جالب این بود که خودش پشت ضربه ایستاد و توپ را وارد دروازه کرد. خیلی‌ها انتظار نداشتند ماهینی پنالتی پرسپولیس را بزند ولی او با اعتماد به نفس پشت ضربه قرار گرفت و زننده گل سوم پرسپولیس بود. ماهینی معتقد است که سرخپوشان باید نتایج لیگ برتر را جبران کرده و تحت هر شرایطی در جام حذفی به قهرمانی برسند.

او ابتدا در مورد بازی با نفت تهران می گوید:« فکر می‌کنم بازی‌های جام حذفی نسبت به لیگ برتر سخت‌تر است و وقتی گل می‌خوریم جبران کردنش خیلی سخت است. ما ابتدا گل خوردیم ولی بعد از چند دقیقه جبران کردیم و در بین 2 نیمه هم آقای گل‌محمدی بعضی از دستورات تاکتیکی را که در تمرینات روی آنها کار کرده بودیم گوشزد کرد. او از ما خواست که تمرکز داشته باشیم و خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.»

گل‌محمدی پرسپولیس را تا حدود زیادی متحول کره. ماهینی در این مورد می‌گوید: «آقا یحیی در چند سال اخیر مربیگری کرده و در راه‌آهن دستیار علی دایی بود. او در صبا هم سرمربی بوده و مهمتر از همه این که 3 ماه در کنار پرسپولیس بود و با نقاط ضعف و قوت تیم ما آشنا بود. به نظر من گل‌محمدی شایسته‌ترین فرد برای هدایت پرسپولیس بود و حالا همه می‌بینند که تیم ما تغییر کرده و یک پرسپولیس جدید به وجود آمده است.»

ماهینی در مورد حرف‌های چند روز اخیر فرشاد پیوس و حسین عبدی که باعث ناراحتی گل‌محمدی شده می گوید:« من دوست ندارم در این مورد حرف بزنم که حاشیه درست شود. من یک بازیکن هستم و فقط باید کار خودم را انجام دهم و این مسائل ارتباطی به من پیدا نمی‌کند. الان تیم ما متحول شده و بیشتر از هر چیز دیگری به آرامش نیاز داریم. شما می‌بینید که در هر بازی خیلی راحت گل می‌زنیم و ما توانایی این را داریم که به هر تیمی در هر مسابقه‌ای 5 گل بزنیم. امیدوارم این روند رو به رشد را ادامه دهیم تا جواب محبت هواداران را که در نیم فصل اول اذیت شدند بدهیم.»

ماهینی که ضربه پنالتی پرسپولیس را زد در این خصوص می گوید:«من چند بازی است که پنالتی‌زن تیم شده‌ام ولی در این چند بازی صاحب ضربه پنالتی نشدیم. من زمانی که در استقلال اهواز بازی می‌کردم پنالتی‌زن تیم بودم و فکر می‌کنم خوب پنالتی می‌زدم. در تمرینات پرسپولیس هم پنالتی می‌زدم و از چند بازی قبل آقا یحیی تصمیم گرفت که من پنالتی‌زن اول باشم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)