پرسولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دستور یحیی گل‌محمدی قرار است درباره داوری حرفی نزنیم.

حسین ماهینی در گفت‌گویی اظهار داشت: در کل پرسپولیس در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول بهتر نتیجه گرفته است و اگر در نیم فصل اول موقعیت‌ها را از دست نمی‌دادیم در حال حاضر مدعی قهرمانی بودیم.

وی افزود: متاسفانه مساوی‌های زیادی را در طول بازی‌ها بدست آوردیم و همین موضوع باعث شد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتیم.

ماهینی در خصوص بازی مقابل آلومینیوم گفت: ما در بازی مقابل آلومینیوم خوب ظاهر شدیم؛ اما متأسفانه 2 امتیاز حساس را از دست دادیم. البته می‌توانستیم به 3 امتیاز برسیم؛ اما این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر چهار تیم بالای جدول با توجه به اتفاقات لیگ مدعی قهرمانی هستند و ما نیز باید برای خودمان بازی کنیم تا امتیاز بگیریم و به بالای جدول برویم.

وی افزود: هواداران قطعاً از ما قهرمانی می‌خواهند و به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم تا قهرمان جام حذفی شویم. قطعاً دنبال این قهرمانی هستیم و باید بیشتر زحمت بکشیم. در حال حاضر لیگ می‌تواند با توجه به اینکه برای ما هیجانی ندارد یک تمرین باشد تا در جام حذفی با قدرت ظاهر شویم.

ماهینی در پایان درباره تعویضش در بازی مقابل آلومینیوم گفت: همان طور که قبلاً ‌گفتم، قبل از بازی مریض بودم و 3 روز چیزی نخورده‌بودم، در نیمه اول خوب بودم؛ اما در نیمه دوم بدنم خالی کرد، در کل به تصمیم گل‌محمدی احترام می‌گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)