خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: علیرضا واحدی نیکبخت با تیم گهر تمرین کرده و ماندن یا رفتن این بازیکن بر عهده مسوولان باشگاه است و بنده در این رابطه نظری نمی دهم.

محمد مایلی‎کهن پیش از دیدار برابر آلومینیوم هرمزگان،با اشاره به روحیه و وضعیت خوب بازیکنان تیمش، افزود: خوشبختانه بازیکنان با انگیزه و جدیت خاصی تمرین می‎کنند و علی‎رغم اینکه با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما برای نتیجه‎گیری تیم بسیار امیدوارم هرچند معتقدم کار دشواری در پیش داریم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از بازی با استقلال هدایت گهر را به عهده گرفتم اما پس از این دیدار کارم را به طور رسمی شروع کردم و در این مدت با برگزاری اردو در کردان کرج چند بازی خوب تدارکاتی را هم برگزار کرده‎ایم و در مجموع از فعالیت‎های این مدت تیم راضی‎ام.

سرمربی گهر در خصوص دیدار با آلومینیوم هرمزگان، گفت: بازی این تیم را مقابل ملوان دیدم. آلومینیوم تیم سختکوش و جنگنده‎ای است و بازی سختی را مقابل تیم آلومینیومی داریم که با هدایت میثاقیان با توجه به بضاعت کمش در این فصل نتایج خوبی به دست آورده است.

وی ادامه داد: همه فکر و ذکرم درگیر بازی‎های گهر است و حتی دما و رطوبت روز بازی را در بندرعباس هم می‎دانیم و به طبع همه چیز را در نظر گرفته‎ایم و با وجود همه مشکلات اما به کسب امتیاز در این بازی خوشبین هستم.

مایلی‎کهن تأکید کرد: یکی از فاکتورهای لازم برای کسب امتیاز، بهره بردن از میزبانی است که متأسفانه تیم ما تاکنون از این امتیاز دور بوده و باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم دیدارهای خانگی را به معنای واقعی کلمه "میزبان" باشیم.

وی با بیان اینکه اگر ورزشگاه دورود آماده نشود چه بهتر که بازی‎ها در یک شهرستان دیگر لرستان برگزار شود، گفت: امروزه فوتبال فرا مرزی شده و تیم‎های آرسنال، رئال و بارسلونا بیشتر بازیکنانشان غیر بومی هستند و ما باید از این‎ چیزها استفاده کنیم. باز هم می‎گویم خیلی دوست دارم دیدارها در دورود برگزار شود اما اگر این امر میسر نشد لااقل در یکی از شهرهای استان بازی‎ها برگزار شود تا برای اولین بار در استان دلیر لرستان از امتیاز میزبانی بهره ببریم.

سرمربی گهر در ادامه به بازگشت نیکبخت واحدی به تمرینات گهر اشاره کرد و ادامه داد: وی یکی ازفوتبالیست‎های ارزنده کشور بوده، با انگیزه بالایی تمرین می‎کند و بار شخصیتی تیم را بالا برده و همه بازیکنان دوستش دارند.

مایلی‎کهن خاطرنشان کرد: اکنون مسوولان مشکلات نیکبخت را برطرف کرده و کارت بازی وی صادر شده است و برای بازی کردن مشکلی ندارد و امیدوارم در بازی های آتی به کمک گهر بیاید.

وی با اشاره به اینکه قولی برای بقا گهر در لیگ برتر نداده است، اضافه کرد: حق تیم گهر قرار کرفتن در رده های بالایی جدول است و امیدوارم در نیم فصل دوم با تغییراتی که می دهیم بتوانیم گهر را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

مایلی‎کهن در پایان در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: بارها گفته ام که تیم ملی در حال افت و نزول است و در چند سال اخیر شاهد هیچ پیشرفتی نبوده ایم و باید زمانی که لیگ برای یک بازی تدارکاتی تعطیل می شود و عده ای بازیکن ذخیره که در بازی اصلی هیچ نقشی ندارند به میدان می روند، در دیدار با ازبسکتان شکست بخوریم!

وی اضافه کرد: با تعطیلی لیگ برای دیدارهای تیم ملی مخالفتی ندارم اما نمی دانم در این تعطیلات، تمرینات تیم ملی به چه شکلی انجام می گیرد که نتیجه و بهبودی در عملکرد تیم ملی نمی بینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)