سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم ولی باخت هم لذت بخش است.

به گزارش فارس، محمد مایلی‌کهن پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: عید سعید فطر و روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. در مجموع تیم ما بازی قابل قبولی انجام  داد. در نیمه اول مقابل استقلال بازی را خوب آغاز کردیم اما موقعیت‌های گلزنی خودمان تبدیل به گل نشد اما قاضی با تجربه‌ای که داشت توانست در یک موقعیتی که گلزنی هم نبود به گل رسید. در نیمه دوم ما بیشتر صاحب توپ بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم و حتی پنالتی هم از دست دادیم. فوتبال همین است و باخت هم لذت بخش است خوب بازی کردیم و یکی دو بازیکن 20 ساله ما اولین بار در لیگ برتر بازی کردند و در نیمه دوم هم یکی دو بازیکن جوان به میدان فرستادم.

وی ادامه داد: این نشان دهنده پتانسیل بالای استعداد در کشور ماست. روزبه چشمی مقابل بازیکنانی بازی می‌کرد که همه آنها سابقه تیم ملی دارند نکونام و حیدری و … امیدوارم استعدادهای فوتبال ما دیده شوند تا تیم ملی پویاتری داشته باشیم.

مایلی کهن در مورد عصبانیت رضا عنایتی گفت: او در مجموع همین است اما مهربان است بعد از دست دادن پنالتی طبیعی است ناراحت شود اما عنایتی عصبانی نبود.

مایلی کهن در مورد اینکه هدف صبا در این فصل لیگ چیست، گفت: هفته گذشته هم خوب بازی کردیم و می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم که نشد می‌خواهیم نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری بگیریم صبا فصل گذشته دهم شده بود و به دنبال این هستیم که در نیمه اول جدول خودمان را ببینیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه تیمش در خط حمله فرصت ههای گلزنی زیادی از دست داده‌اید گفت: فقط چهار بازی گذشته و قبول دارم ضعف‌هایی داریم زدن سه گل در چهار بازی آمار خوبی نیست. حسینی را به جای عنایتی به میدان فرستادیم که عملکرد خوبی داشت و باید به بازیکنان فرصت داد. عقیده ما این بود که با حضور امرایی وحسینی بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم اما این اتفاق رخ نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)