پرسپولیس نیوز : مدیر فنی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: نقش زیادی در تیم امید ندارم و بیشتر هماهنگ کننده کارها هستم.

 محمد مایلی‌کهن در خصوص حضورش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس خانه خودم است و به همین دلیل تصمیم گرفتم امروز (چهارشنبه) به تمرین این تیم بیایم.

وی درباره وضعیت تیم امید گفت: من نقش زیادی در این تیم ندارم و بیشتر برنامه‌ها را هماهنگ می‌کنم. باید بین تیم امید و باشگاه‌ها یک هماهنگی به وجود بیاید و بین دو طرف تعهدی باشد که این تعهد به خوبی صورت می‌گیرد.

مدیر فنی تیم امید درباره بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: خصوصی‌سازی این دو باشگاه به نفع همه خواهد بود اما به نظرم باید ساختار این دو باشگاه به کلی عوض شود. نباید کار را به صورت احساسی انجام دهیم و خصوصی‌سازی به یکباره صورت نمی‌گیرد بلکه باید چند سال به صورت دقیق برنامه‌ریزی شود. در این چند سال دیده‌ایم که بارها بحث خصوصی‌سازی به میان آمده اما اتفاقی رخ نداده است.

مایلی‌کهن ادامه داد: در خصوص مشکل پرسپولیس و استقلال نمی‌توان با یک سوال به همه چیز پاسخ داد. این دو تیم همیشه مشکل داشته‌اند و باید مشکلات را اساسی حل کنیم.

وی درباره اینکه شاید مشکل پرسپولیس و استقلال اعتماد نکردن مربیان این دو تیم به بازیکنان جوان است و جوانگرایی صورت نمی‌گیرد، اظهار داشت: در همه جا همین اتفاق رخ می‌دهد مگر در تیم ملی جوانگرایی صورت گرفته است؟ اگر بازیکنان جوانی به این تیم آمده‌اند، کادر فنی ناگزیر شده است. درست نیست که بگوییم در تیم ملی جوانگرایی صورت گرفته بلکه باید بگوییم امیرحسین صادقی دچار مشکل شد، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده با مشکل مواجه شدند و ناگزیر در تیم ملی هم جوانگرایی شد.

مدیر تیم امید با انتقاد از صحبت‌هایی که کی‌روش پیش از این در خصوص لیگ ایران انجام داده بود، خاطرنشان کرد: همان‌هایی که اعلام می‌کردند لیگ بی‌کیفیت است از دل همین لیگ بازیکنان خوب تیم ملی را پیدا کردند. مرتضی پورعلی‌گنجی که در جام ملت‌ها درخشید از کجا به ترکیب تیم ملی آمد؟ او از دل همین لیگ وارد تیم ملی شد. ما در این مملکت استعدادهای فراوانی داریم و فقط باید آنها را ببینیم.

مایلی‌کهن تاکید کرد: واقعیت این است که شما باید یک استعدادشناس باشید. در چند روزی که ما در ترکیه اردو داشتیم در آنجا دیدم که سرمربی تیم ملی ترکیه برای دیدن بازی تیم زیر 16 ساله‌های این کشور با فرانسه به ورزشگاه آمده بود و بازی زیر 16 ساله‌های تیم ترکیه را به خوبی زیر نظر گرفت اما سرمربی تیم ملی ما تا به حال برای دیدن چند بازی به شهرستان‌ها رفته است؟ 2، 3 باری هم که به ورزشگاه آزادی رفته همان آقایانی که طرفدارش هستند نشان دادند که چرت زده است. من که چرت زدن کی‌روش را نشان ندادم؛ همان‌هایی که طرفدار او هستند این صحنه‌ها را به تصویر کشیدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)