پرسپولیس نیوز : محمد مایلی کهن گفت:بازی مقابل عمان باید زودتر برگزار می شد.

وی که عصر روز شنبه برای حضور در مراسم بدرقه تیم ملی در آکادمی فوتبال حضور یافته بود درباره دیدارش با کفاشیان اظهار داشت:دیدارم با کفاشیان درباره مسائل کلی فوتبال و از جمله تیم ملی بود و تجاربی که داشتم را به رایگان در اختیار او قرار دادم.

وی ادامه داد:صرفا نباید از تیم ملی تعریف و تمجید کرد.البته برخی که می خواهند جانشین کی روش شوند از او انتقاد جانبدارانه می کنند اما می توان با یک انتقاد به جا از تیم ملی حمایت کرد و باعث پیشرفت شد.بازیکنان ایرانی قطعا در بازی با قطر فعل خواستن را صرف می کنند.آنها با تجربه هستند و نباید اسیر حاشیه سازی عربها شوند.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره عدم حضور مهدی رحمتی در اردو گفت:این صحبت ها الان برای تیم ملی حاشیه درست می کند.از ارزش های رحمتی چیزی کم نمی شود اما در آخر این سرمربی تیم ملی است که تصمیم می گیرد.

وی درباره شکست مقابل عمان عنوان کرد: موفق نشدم آن بازی را به طور کامل نگاه کنم اما 50- 60 درصد بازیکنان اصلی‌مان در زمین نبودند با این حال فکر می‌کنم نفراتی که در عمان بودند، بازیکنان فوق‌العاده خوبی هستند.  این بازی باید زودتر برگزار می شد که اگر قرار است بازیکنان محک بخورند این کار انجام شود.کی روش الان نمی تواند ترکیب تیمش را عوض کند و نفرات اصلی اش را انتخاب کرده است.

 

مایلی‌کهن در باره بازی با قطر گفت: بازی با قطر فوق‌العاده سخت است. ما باید در آن کشور به مصاف میزبانمان برویم و باید از تجربه‌ای که قبلا داشتیم استفاده کنیم. نباید از اسیر حاشیه‌ها شویم.

مایلی کهن درباره اینکه سرمربی پرسپولیس نشد گفت:من عاشق پرسپولیس هستم و حتما خیری در کار بوده است که سرمربی این تیم نشدم.برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و بالاخره یک روز هم نوبت ما می رسد.  در دهه 40 طرفدار این تیم بودم و در بهمن 54 این افتخار را پیدا کردم که به تیم محبوبم بیایم. برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم و حتما یک روز نوبت به ما می‌رسد. اگر در این دنیا نشد، شاید در آن دنیا سرمربی پرسپولیس شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)