محمد مایلی کهن گفت:اگر انتخاب سرمربی پرسپولیس بر اساس مطالعه بود کسی را انتخاب نمی کردند که به خاطر طلبش از پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرده باشد.

به گزارش اوج ؛ وی در گفت و گویی  درباره موضوع نشستن کریم باقری روی نیمکت تیم پرسپولیس اظهار داشت:باقری بازیکن ملی بوده و می تواند کارت c مربیگری هم داشته باشد اما قانون این است که برای مربیگری در لیگ برتر باید مدرک b داشته باشد و نمی تواند فعلا روی نیمکت پرسپولیس بنشینید.

مایلی کهن درباره طرح نامش به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس و تراکتورسازی عنوان کرد:من فرد کوچکی هستم و برایم باعث افتخار است که جزو گزینه های سرمربیگری پرسپولیس و تراکتور بودم.دنبال تشکر یا عذرخواهی نیستم اما واقعا از حرفهای آقایان تعجب می کنم.

وی ادامه داد:رویانیان گفته است ما برای سرمربیگری پرسپولیس مطالعات زیادی کردیم.من فکر کردم کشوری به ایران حمله کرده و در حال جنگ هستیم که رویانیان چنین حرفهایی زده است.من 14 سال برای پرسپولیس بازی کردم و الان هم طرفدار این تیم هستم.هر کجا می روم تنها هستم و کسانی باید امور پرسپولیس را برعهده بگیرند که بادی گارد دارند نه من.شاید در آن دنیا،سرمربی پرسپولیس شوم و شاید هم آنجا رای گیری کنند وباز هم من رای نیاورم.

مایلی کهن افزود:رای گیری برای انتخاب مربی پرسپولیس معنا ندارد.یکی از اعضای کمیته فنی پرسپولیس می گفت مربی پرسپولیس باید از پیشکسوتان باشد اما وقتی قرار شد بین من و ابراهیم زاده رای بدهد به کسی رای داد که سابقه پرسپولیسی بودن ندارد.

وی تاکید کرد:اگر انتخاب سرمربی پرسپولیس بر اساس مطالعه بود کسی را انتخاب نمی کردند که به خاطر طلبش از پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرده باشد.الان خیلی ها هستند که نیازمندند و از پرسپولیس طلب دارند اما به حرمت باشگاه شکایت نمی کنند اما آقایانی که میلیاردر هستند به خاطر چندرغاز شکایت می کنند.

مایلی کهن ادامه داد:من هرگز نگفتم که اگر سرمربی تیم دیگری شوم مقابل پرسپولیس روی نیمکت نمی نشینم اما مثل برخی آقایان هم نبودم که وقتی تیمم یک گل به پرسپولیس بزند طوری به هوا بپرم که سرم به آسمان بخورد.آنچه در گذشته رخ داده است نشان می دهد انتخاب سرمربی پرسپولیس با مطالعه نبوده است و امیدوارم در آینده اتفاقات بدی برای این تیم رخ ندهد.

وی درباره شرایط تیم ملی گفت:واقعا نگران تیم ملی شدم.انتخاب ناگهانی وینگادا به عنوان دستیار کی روش و اینکه او قرار است روی نیمکت تیم ملی بنشیند من را نگران کرده است.در کشورهای جهان پنجم هم چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد.مگر سیموئز و نمازی در تیم ملی چه کاره هستند؟اگر کی روش به آنها اعتقاد نداشته چطور این همه مدت با آنها کار کرده است؟این تصمیم توهین به همه است.

مایلی کهن با انتقاد از سفر نبی و مایلی کهن به آفریقا گفت:در حال حاضر هیچ موضوعی مهم از بازی قطر برای فوتبال ما نیست اما آقای سرپرست تیم ملی همراه کفاشیان به قطر رفته است.وقتی هم برگردد درباره هالیدی و تعطیلات صحبت می کند نه تیم ملی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)