مرجع خبری پرسپولیس : به نظر می رسد هنوز کار استیلی و مایلی کهن، سرمربی و مدیر فنی پرسپولیس شروع نشده اختلافاتی بینشان به وجود آمده است.

 

محمد مایلی کهن مدیر فنی پرسپولیس به طور خیلی جدی اعلام کرده نباید هیچ مربی و بازیکن غیر خارجی به پرسپولیس بپیوندد و این موضوع چندان برای استیلی خوشایند نیست.

مایلی کهن همواره در هر باشگاهی کار کرده با استفاده از بازیکن و مربی خارجی مخالف بوده و حتی در مصاحبه هایش بارها تاکید کرده که در ایران مربیان و بازیکنان بهتری از این ها که از خارج می آیند هست.

 

 

جالب آن که پرسپولیس پیش از آوردن مایلی کهن همه بازیکنان خارجی خود را رد کرده بود اما استیلی امید داشت جاهای خالی تیمش را با استفاده از سهمیه بازیکنان خارجی پر کند.

 

حال به نظر می رسد بازگشت مایلی کهن باعث بروز اختلافاتی در پرسپولیس می شود. چون استیلی هم که با نظر کاشانی و بعد از کش و قوس فراوران هدایت پرسپولیس را عهده دار شده دوست ندارد در اولین روزهای کارش به عنوان سرمربی پرسپولیس با مربی سابقش در باشگاه و تیم ملی به مشکل بخورد.

 

این طور که معلوم است، داستان نیامدن هنکه به پرسپولیس و رفتن او به استقلال هم به عدم تمایل مایلی کهن به جذب او مربوط می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)