پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم سقوط کرده گهر با اشاره به اینکه نشست بسیار خوبی با محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه داشته، گفت: اگر سرمربی پرسپولیس شوم توصیه‌پذیر نیستم اما مشورت پذیر خواهم بود.

محمد مایلی‌‌هن که یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم پرسپولیس برای فصل آینده لیگ برتر است، در خصوص نشست صبح امروز شنبه خود با محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: نشست خوبی را با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشتیم و نقطه نظرات خود را در خصوص تیم پرسپولیس و سرمربیگری در این تیم به ایشان منتقل کردم.

وی با بیان اینکه قطعا محمد رویانیان نظراتش را به اعضای هیات مدیره باشگاه انتقال خواهد داد، افزود: من سال‌ها به عنوان بازیکن در پرسپولیس بازی کردم و هیچگاه پس از حضور در این تیم، در عرصه باشگاهی به تیم دیگری نرفتم و حدود 15 سال برای پرسپولیس توپ زدم، بنابراین باعث افتخارم است به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شوم.

گزینه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید پرسپولیس نیاز به چه تغییراتی در حال حاضر داشته باشد؟، اظهار داشت: چون هنوز معلوم نیست سرمربی پرسپولیس می‌شوم یا سایر دوستان دیگر، فعلا در خصوص این مسائل صحبت نمی‌کنم.

مایلی‌کهن در پاسخ به پرسشی دیگر که شما مربی توصیه پذیری نیستید اما اعضای کمیته فنی اعلام کرده‌اند در انتخاب و جذب بازیکنان مورد نظر تیم باید نظر آنها نیز لحاظ شود، تاکید کرد: چنین اظهار نظری را نشنیده‌ام و بعید می‌دانم پیشکسوتان باشگاه چنین نظری داده باشند. من مربی توصیه پذیری نبوده اما مشورت پذیر هستم و قطعا نظر پیشکسوتان هم برای من قابل احترام است.

اگر سرمربی تیم پرسپولیس شوید آیا مشکلی بین شما و پروین به وجود نخواهد آمد؟، وی به این پرسش هم اینگونه پاسخ داد: پروین در یک مقطع زمانی هم تیمی و پس از آن مربی من بوده است. من با پروین قهر نبودم که حالا بخواهم آشتی کنم. مطمئن باشید هر زمان هم که با وی روبرو شوم، به عنوان یک پیشکسوت با احترام زیادی با وی رفتار خواهم کرد، ضمن اینکه همانطور که گفتم توصیه پذیر نبوده اما مشورت پذیر هستم.

گزینه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا محمد رویانیات در نشست صبح امروز از شما قول قهرمانی پرسپولیس را نگرفت؟، گفت: اعتقاد دارم پرسپولیس باید به جایگاه اصلی خود بر گردد و اگر تیم خوب و به موقع بسته شود و پشتیبانی‌های لازم از آن صورت گیرد، پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شده و انتظار هواداران را بر آورده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)