رئیس کمیته داوران استقلالی است

مرجع خبری پرسپولیس : پس از آنکه محمد مایلی کهن بعد از بازی استقلال – سایپا در هفته ماقبل پایانی لیگ هشتم به حواشی آن مسابقه واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه ای آتشین و استفاده از کلماتی چون ” گروهبان قندلی ها ” و ” گنده باقالی ها ” ادبیات جدیدی را وارد فوتبال ایران کرد که تا مدت ها سوژه مطبوعات و سایت های خبری بود، سرمربی سابق تیم ملی بازهم با ادبیاتی جدید و البته قابل تامل به رئیس کمیته داوران حمله می کند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، محمد مایلی کهن که این بار هم پس از بازی با آبی های پایتخت از حواشی این مسابقه به تنگ آمده بود، آشکارا رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال را به جانبداری از تیم فوتبال استقلال محکوم کرد که البته سوابق نشان می دهد اظهارات مایلی کهن چندان هم از واقعیت دور نیست. بعد از آنکه مسعود مرادی با دو اشتباه محرز خود زمینه ساز شکست نارنجی پوشان مقابل استقلال شد، مسعود عنایت رئیس کمیته داوران مطابق روال گذشته به حمایت یکجانبه خود از داوران ادامه داد و در اظهار نظری عجیب مدعی شد : ” گروهی دختر و پسر 18 ساله و بعضی داوران عهد عتیق در مورد داوری نظر می دهند !” . محمد مایلی کهن که پس از مصاحبه عنایت دیگر طاقت سکوت را نداشت دیروز مصاحبه ای انجام داد و گفت : ” صبر من زیاد است اما متاسفانه آقایان تصور می کنند وقتی ما مصاحبه نمی کنیم یعنی از حق خود خواهیم گذشت. آقای عنایت در عهد دقیانوس کمک داور بوده و حالا رئیس کمیته داوران است ! “

وی افزود : ” اگر در فوتبال ایران همه چیز سر جای خودش بود، این آقا که در عهد دقیانوس سال ها یک کمک داور متوسط بود حالا رئیس کمیته داوران نمی شد ! مایلی کهن در خصوص اظهارات عنایت که گفته بود زمان بندی مسابقه فقط در اختیار داور است و هر زمان که بخواهد سوت پایان مسابقه را خواهد زد نیز گفت : اتفاقا این قانون متعلق به عهد عتیق است ! حالا دیگر چنین قانونی وجود ندارد، داور چهارم زمان تلف شده را مقابل چشم همه حاضرین در ورزشگاه اعلام می کند و تجاوز از زمان تعیین شده قابل توجیه نیست.” مایلی کهن در بخش پایانی سخنانش می گوید : ” جانبداری آقای عنایت از یک تیم خاص برای همه مسجل شده و من فقط برای ایشان متاسفم “.

انتهای گزارش اختصاصی / پویا نوایی – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)