مرجع خبری پرسپولیس : استقلال در حالی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاتفاق  رفت که همه چیز تحت تاثیر فراخوان مدیریت باشگاه پرسپولیس برای حمایت از آبی پوشان در ورزشگاه آزادی بود.

این اتفاق در حالی افتاد که طی دو سال گذشته بارها و بارها اهانت ها و گستاخی های اعضای مجموعه استقلال خشم پرسپولیسی ها را برانگیخته بود.

طی سالیان اخیر مدیریتی فوتبالی و آشنا به هیجانات و روحیات آن در باشگاه پرسپولیس حاکم نبوده است و به همین علت باشگاه رقیب به راحتی توانسته است در اکثر رویارویی ها جنگ روانی و رسانه ای را با پیروزی پشت سر بگذارد، اما در این شرایط حمایت پرسپولیس از رقیبی که تمامی ارکان فوتبال و مافیای آن را پشت سر خود می بیند و به راحتی می تواند چندین و چند دربی و مسابقه حساس دیگر را به سود خود در بیاورد چه محلی از اعراب می تواند داشته باشد؟

جناب پروین ما تیتر چند ماه پیش “فکر کن النصر پیروزی است” از ذهنمان خارج نمی شود. از عکس و تیتر توهین آمیز استقلالی ها در روزنامه شان پس از باخت دربی 74 ، “دشمن نتوان حقیر و بیچاره شمرد” به این سادگی ها نخواهیم گذشت.  شعار منچستر انگلیس همچنان در ورزشگاه طنین انداز است و فحاشی های بی پاسخ هواخواهان رقیب را فراموش نکرده ایم..

ما شومن تلویزیون نامیدن سرمربی تیممان در مصاحبه رسمی عضو هیئت مدیره باشگاه رقیب که همین دو هفته پیش اتفاق افتاده را فراموش نمی کنیم.

کلیپ ها ، تصاویر و القابی که در اردوگاه رقیب برای شیث رضایی و محمد نصرتی ساختند فراموش شدنی نیست.

چرا باید حمایت از تیمی که با دروغ و تزویر و ناداوری و برد رفت و برگشت ناعادلانه دربی و پای گذاشتن روی جنازه پرسپولیس نایب قهرمان لیگ شده و راهی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شده است ما را به ورزشگاه بکشاند؟ گل ها و پنالتی های پرپر شده محمد نوری و غلامرضا رضایی و دروغ بزرگ روزنامه استقلال و جعل عکس و فتوشاپ به  همین سادگی از یاد ما خواهد رفت؟

جناب سلطان شما که حمایت را خوب بلدید زمان بگوویچ که گفته می شد “بالاخره روزهای سخت پرسپولیس هم خواهد رسید” ، نیازی به حمایت و حضور در ورزشگاه احساس نکردید؟!

ما تیتر “بی جنبه ها” را فراموش نمی کنیم. ما نمک پاشی های فتح الله زاده و عمران زاده و سایر اعضای مجموعه آبی را بی پاسخ گذاشتیم ، اما برای موفقیتشان سر و دست هم نمی شکنیم!

جناب رویانیان ، آقای پروین ، شما می توانید افکار منسوخ خود را تیتر یک روزنامه تان کنید. اما اگر می خواهید از استقلال حمایت کنید لطفا تنها از نام خود خرج کنید و نام پرسپولیس را به میان نیاورید! ما برای استقلال هورا نخواهیم کشید!

حسن مهدوی
انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)