خبر سرخ: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی به توافق رسیده و قرارداد او هم امضا شده است.

بالاخره باشگاه پرسپولیس صبح امروز رسماً از سرمربی اسپانیایی و جدید تیم فوتبال این باشگاه رونمایی کرد.

براساس آخرین اخبار بدست آمده از باشگاه پرسپولیس این مربی با حقوق سالانه ۷۰۰ هزار دلار به همراه یک دستیار اول و یک مربی بدنساز به عضویت باشگاه پرسپولیس در آمده است.

او که فصل گذشته به باشگاه فولاد خوزستان معرفی شده بود قرار بود با قراردادی نزدیک به ۴۳۵ هزار دلار که شامل قرارداد خود و سه دستیار خارجی اش می‌شود به اهواز برود اما مذاکرات بین مدیرعامل وقت و مدیر برنامه‌های گاریدو نهایی نشد تا او حالا با تأخیر چند ماهه و پس از عقد قرارداد با پرسپولیس آماده ورود به ایران شود.

باشگاه پرسپولیس که قصد داشت اوسمار ویه‌را را با مبلغ ۵۵۰ هزار دلاری در پرسپولیس حفظ کند پس از مذاکره با چند مربی متوجه شد باید رقم بیشتری را خرج کند تا حالا زمزمه بستن قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری با گاریدو مطرح شود که قرار است دو دستیار هم به باشگاه معرفی کند و با آنها نیز قراردادهای جداگانه بسته شود.

قرار است خوان گاریدو به همراه خانواده اش در ایران حضور پیدا کند و باشگاه پرسپولیس زمینه حضور این مرد اسپانیایی را در ایران فراهم می کند.

لازم به ذکر است خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس شب گذشته در آلمان نظاره گر دیدار تیم ملی اسپانیا برابر آلبانی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)