پرسپولیس نیوز: مهاجم ازبکستانی مدنظر تیم فوتبال پرسپولیس قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات قراردادش را فسخ کرده و برای حفظ آمادگی در تمرینات پاختاکور شرکت کرده است.

شیرزود تمیروف مهاجم جوان و ۲۳ ساله ازبکستانی که روز گذشته وارد ایران شد مراحل اولیه تست های پزشکی را برای امضای قرارداد پشت سر گذاشت.

باشگاه پرسپولیس پس از منتفی شدن حضور مهاجم برزیلی که در آخرین ساعات مبلغ رضایتنامه اش را به ۵۰۰ هزار دلار افزایش داد سراغ مهاجمی از لیگ پرتغال به نام سیلوا رفت و برای او بلیت تهیه کرد که او هم به دلیل قوانین لیگ ایران حضورش در پرسپولیس منتفی شد.

پس از این بازیکنان کادرفنی پرسپولیس چندین بازیکن دیگر را بررسی کرد که به دلیل نداشتن دوندگی و پرس از جلو و ضعف خط حمله پرسپولیس در این مسئله از سوی یحیی گل محمدی رد شد.

پرسپولیس در نهایت به دلیل مبلغ بسیار پایینی که تمیروف داشت با این بازیکن به توافق رسید. قرارداد این بازیکن کمتر از ۱۵۰ هزار دلار خواهد بود.

مدیر برنامه تمیروف با رد شایعات درخصوص مشکل فسخ نشدن قرارداد این بازیکن در مهلت قانونی گفت: قرارداد این بازیکن در تاریخ ۱۰ فوریه(۲۱ بهمن) از سوی باشگاه پاختاکور رسما فسخ شده و نامه آن برای باشگاه پرسپولیس با ایمیل ارسال شده است اما به دلیل حفظ آمادگی در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد. دقیقا همان اتفاقی که برای مرتضی پورعلی گنجی رخ داده و پس از این که با باشگاه شنزن چین قراردادش را فسخ کرده بدون اینکه قراردادی با پرسپولیس داشته باشد در تمرینات این تیم شرکت می کند.

وی ادامه داد: با این حال باشگاه پرسپولیس به این اطمینان هم اکتفا نمی کند و باز هم قرار است از فدراسیون فوتبال ازبکستان استعلام کند و مشکلی در انتقال او نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)