مرجع خبری پرسپولیس : نشست خبري روز چهارشنبه سرمربيان تيم هاي فوتبال ناسيونال پاراگوئه و پرسپوليس تهران با حاشيه هايي همراه بود.

در پایان این نشست خبری، سرمربی تیم فوتبال ناسیونال پاراگوئه با ”حمید استیلی” مواجه شد اما مترجم ایرانی تیم ناسیونال که وظیفه ترجمه صحبت های ”خوان مانوئل باتاگلیا” را بر عهده داشت، سرمربی تیم پرسپولیس و زننده گل برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه را نشناخت و از استیلی پرسید مسوولیت شما چیست؟!

سرمربی تیم فوتبال ناسیونال پاراگوئه از ”حمید استیلی” خواست تا نشستی دوستانه با یکدیگر برگزار و از تجربیات هم استفاده کنند.

”خوان مانوئل باتاگلیا” سرمربی تیم ناسیونال پیش از مواجه شدن با استیلی، توپی را که روی میز نشست خبری قرار گرفته بود را برداشت و از ”حبیب الله ابوالحسن شیرازی” رییس هیات فوتبال استان تهران خواست، توپ را به عنوان یادگاری با خود به پاراگوئه ببرد.

” خوان مانوئل باتاگلیا” همچنین از مسوولان و حاضران در نشست خبری خواست تا روی توپی را که به عنوان یادگاری برداشته است امضا کنند.

”حمید استیلی” سرمربی تیم پرسپولیس تهران که روزهای خوبی را سپری نمی کند، پیش از آغاز نشست خبری برخورد مناسبی با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشت و در نشست خبری نیز پاسخگوی تمامی پرسش های خبرنگاران بود.

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ناسیونال پاراگوئه، ساعت 16 و 30 دقیقه فردا (پنجشنبه) در دیدار افتتاحیه جام ”ولایت” در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)