مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در بیانیه خود به طور غیرمستقیم علیه نفرات زیادی موضع گیری کرد.

به گزارش نامه، محمد رویانیان پیش از بازی با گسترش فولاد از تصمیم جدی سخن گفت که خیلی ها مطمئن بودند کناره گیری از مدیرعاملی پرسپولیس است.

وی پس از بازی با انتشار بیانه ای به وعده خود جامه عمل پوشید و این بار برای همیشه از پرسپولیس رفت.

در بیانیه مدیرعامل مستعفی قرمزها نکات جالبی نهفته است و نشان می دهد وی بدون اینکه اسمی از کسی ببرد سعی کرده انتقادهایش را مطرح کند.

«از شش ماه پیش که دولت قبلی کمر همت بسته بود تا بنده را به هر طریقی که شده عزل کند تا به امروز بارها و بارها در مصاحبه هایم حرف از استعفا و رفتن زدم.» منظور رویانیان از این جمله جلسه معروف علی پروین با محمود احمدی نژاد بود که از همانجا استارت برکناری رویانیان زده شد.

«برخی اتفاقات قبل از دربی که تمایل ندارم اشاره ای به آن کنم نیز قلبم را شکست و دلم را آتش زد.» رویانیان معتقد است که زمین و زمان علیه وی بسیج شدند تا کنار برود و در چنین شرایطی وقتی بازیکنان تیم در آستانه دربی دست به اعتصاب زدند فهمید که حتی آنها نیز دیگر با او نیستند.

«آنهایی که به ویژه در پنج – شش ماه اخیر دست به هر اقدامی زدند تا پرسپولیس با رویانیان به موفقیت نرسد توصیه می کنم دست از این اقدامات برداشته و چنین کارشکنی ها و جفاهایی را نسبت به مدیریت جدید نکرده و دست از این کارهای خود که به پرسپولیس لطمه می زند بردارند تا شاید از آه هواداران در امان بمانند.» منظور رویانیان اعضای هیات مدیره است که در این مدت تلاش زیادی برای برکناری وی انجام دادند و حالا امیدوار است این رفتار را با مدیر بعدی نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)