پرسپولیس نیوز : رتبه پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ به سوژه هواداران پرسپولیس برای کنایه زدن به مدیرعامل تیم رقیب تبدیل شده است.

 پرسپولیس در چند هفته مانده به پایان لیگ به خاطر نتایج ضعیف از کورس قهرمانی خارج شد و کمتر کسی امیدی به بازگشت این تیم به کورس قهرمانی داشت.

در همان زمان بود که علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که علاقه زیادی به کری خوانی دارد، در مصاحبه ای اعلام کرد تا پرسپولیس بخواهد در جدول به استقلال برسد، لیگ تمام شده است.

شاید خود پرسپولیسی ها هم مثل فتح الله زاده امیدی نداشتند که این تیم بتواند بالاتر از استقلال قرار بگیرد اما اکنون و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، پرسپولیس در رده دوم قرار دارد و استقلال چهارم است.

این مسئله باعث شده هواداران پرسپولیس با یادآوری مصاحبه فتح الله زاده، با کنایه داستان صمد مرفاوی و کری خوانی برای پرسپولیس دنیزلی را به وی گوشزد کنند.

مرفاوی در دوره اول حضور دنیزلی در پرسولیس در شرایطی که استقلال 12 امتیاز از حریفش بیشتر داشت پس از تساوی در دربی با دفاع مطلق استقلال گفت مهم این است که پرسپولیس 12 امتیاز پایین تر از استقلال است و به این تیم نخواهد رسید ولی این کری خوانی ها به ضرر وی تمام شد چراکه پرسپولیس در پایان فصل سوم شد و استقلال با دو امتیاز کمتر چهارم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)