در انتظار سرنوشت برنامه 90

مرجع خبری پرسپولیس : این نخستین باری نیست که شایعه تعطیلی برنامه 90 در رسانه ها منتشر می شود اما زمانی که خبرگزاری دولتی مهر از دلخوری کمیسیون فرهنگی مجلس ایران و تذکر کتبی صدا و سیما به این گزارشگر خبر می دهد باید شایعات را جدی گرفت.


عادل فردوسی پور استاد زبان انگلیسی دانشگاه صنعتی شریف و معتبرترین مفسر و گزارشگر فوتبال ایران استاد عبور از خط قرمزهایی است که سال ها کسی جرات عبور از آن ها را به خود نداده است.


همین چند روز پیش و در شب قهرمانی اسپانیا در جام جهانی، فردوسی پور پس از پایان گزارش دیدار فینال و پیروزی اسپانیا مقابل هلند تعطیلی دو روزه در تهران به جهت آنچه گرمای بی سابقه هوا عنوان شده بود را با طعنه ای معنادار به قهرمانی اسپانیا در جام جهانی مرتبط دانست.

 

این موضوع خشم مدیران صدا و سیما و بویژه کمیسیون فرهنگی مجلس را بر انگیخت تا جایی که خبرگزاری دولتی مهر روز گذشته از دریافت اخطار شخصی صدا و سیما توسط عادل فردوسی پور خبر داد.


مجری برنامه 90 پیشتر هم با پرداختن به موضوعاتی چون نسبت فامیلی مدیرعامل باشگاه سایپا با یکی از مدیران بلند پایه دولتی و بحث دوپینگ خشم مسئولان تلویزیون را برانگیخته بود.

 

حالا شایعاتی در خصوص آینده کاری فردوسی پور و بخصوص برنامه 90 مطرح می شود که البته شنیدن از آن برای مخاطبان این برنامه عادی شده اما وقتی خبرگزاری دولتی مهر، اخطار صدا و سیما به عادل را روی خروجی می برد نمی توان شایعات را جدی نگرفت!

 

در آغاز لیگ نهم نیز شایعات بسیاری در خصوص تعطیلی برنامه 90 شنیده می شد تا جایی که نخستین برنامه از سری جدید 90 به بهانه اجرای دکور با هفته ها تاخیر روی آنتن رفت .

 

در آستانه آغاز لیگ دهم شایعات جدیدی در خصوص آینده شغلی عادل و برنامه اش به گوش می رسد. هر چند این مجری مجرب بارها چنین شرایطی را تجربه کرده است. به هر روی منتظر می مانیم تا از سرنوشت مفسر ساختار شکن فوتبال ایران با خبر شویم.

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)