پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پی اتهامات برنامه هفته گذشته نود توسط خادم و فردوسی پور بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه رویانیان که در برنامه شب گذشته نود توسط مجری این برنامه قرائت شد به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی
1- از آنجایی که به اطلاع مسئولان صداوسیما و آقای فردوسی پور رسانده بودم که نمی توانم در برنامه نود حضور پیدا کنم تصور نمی کردم در غیاب بنده به بررسی عملکرد اینجانب پرداخته شده و همچنین مسائلی نیز از سوی آقای خادم مطرح شود . همیشه بر این باور بوده و هستم که آقای فردوسی پور فردی عدالت محور بوده و به دنبال فوتبال پاک هستند اما تعجب کردم که چرا با علم به محدودیت بنده برای حضور در برنامه نود عملکرد بنده یک طرفه نقد و بررسی شد.

2- در حالی که بدهی های بنده طی سه ماه اخیر از سوی مسئولان 70 و سپس 60 میلیارد اعلام شده بود آقای خادم بدهی های دوران مدیریتی ام را 50 میلیارد تومان اعلام کردند در حالی که بنده دو فصل برای بستن تیم هزینه کردم که هزینه بستن دو تیم 50 میلیارد تومان هم نبود پس چگونه می شود در حالی که نزدیک به حدود 4 میلیارد تومان در این مدت از وزارت ورزش دریافت کرده و درآمدزایی های زیادی هم داشتیم 50 میلیارد بدهی بر جای گذاشته باشم. چرا بدون در نظر گرفتن اعتبار و سوابق ما مبلغ بدهی های بنده هر روز رقمی اعلام شده و سپس کاهش می یابد. بنده حق پیگیری قانونی را برای خود محفوظ دانسته و از  آقای خادم به طور جد می خواهم ریز بدهی های 50 میلیاردی اینجانب را به خودم و همچنین اطلاع عموم برسانند و آن را اثبات نمایند تا مشخص شوند که این ارقام وجود خارجی دارند یا خیر. همچنین تاکید می کنم میزان بدهی بنده همان 5 میلیارد تومانی است که اعلام کرده بودم که در نهایت ممکن است 10 درصد کمتر یا بیشتر باشد ولاغیر.

3- کتبا از آقای اکبری رئیس هیئت مدیره وقت باشگاه و هچنین در جلسه حضوری به آقای خادم و چندین بار از آقای پروین درخواست کردم نشست فوق العاده ای برگزار شود تا ضمن بررسی بدهی ها درباره شرکت ها و قراردادها بحث و بررسی صورت گرفته و بنده آنها را تحویل مسئولان دهم اما نه تنها به این درخواست های مکتوب و مکرر بی توجهی شد بلکه ضمن توقف روند فعالیت های شرکت ها و عدم اجرای قراردادها مسائلی مطرح گردید که اصلا و ابدا صحت ندارد. درپایان باید بگویم بدهی 5 میلیاردی در 28 ماه فعالیت های مدیریتی در نقطه مقابل فعالیت های بسیار زیاد و درآمدزایی های کلانی بوده که در تاریخ باشگاه داری ایران سابقه نداشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)