مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جريمه 300 ميليون توماني به همراه اخراج از تيم پرسپوليس، براي شيث رضايي و جريمه 250 ميليون توماني به همراه محروميت تا پايان نيم فصل براي محمد نصرتي خبر داد.


محمد رويانيان  افزود: از آنجايي که باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بر مبناي اخلاق حرفه‌اي و فرهنگ محوري استوار است، پس به هيچ عنوان رفتار زشت دو نفر از بازيکنان پرسپوليس در ديدار برابر داماش را بر نمي‌تابد.

لذا به دور از جنجال و غوغاسالاري تصميم نهايي در مورد چگونگي بر خورد با اين افراد بدين شرح اعلام مي‌شود:

 

1-آقاي شيث رضايي به دليل وارد ساختن لطمه مادي و معنوي به باشگاه و انجام حرکات خلاف شئونات اخلاقي و حرفه اي با کسر مبلغ 300 ميليون تومان از کل قرارداد، جريمه و همچنين از باشگاه پرسپوليس اخراج مي‌شود.


2- آقاي محمد نصرتي به دليل وارد ساختن لطمه مادي و معنوي به باشگاه و انجام حرکات خلاف شئونات اخلاقي و حرفه‌اي با کسر مبلغ 250 مليون تومان از کل قرارداد جريمه و به دليل حسن سابقه و زحماتي که در عرصه فوتبال کشيده است و همچنين درخواست تعداد زيادي از پيشکسوتان فوتبال و هواداران، محروميت کامل وي به محروميت تا پايان نيم فصل تبديل شد.


سردار رويانيان تصريح کرد: در روزهاي گذشته علي رغم شرايط و جو سنگيمي که حاکم بود تصميمي اخذ نکردم و به خودم اين فرصت را دادم تا در فضاي آرام و با رعايت اخلاق و به دور از هواي نفس به وظيفه قانوني خود عمل کنم.


وي ادامه داد: در تيم بزرگ پرسپوليس همواره ارزش‌ها و اخلاق حرفه‌اي حاکم بوده است؛ ارزش‌هايي که مجموعه پرسپوليس مبلغ آن بوده و مفاخري همچون علي پروين، علي دايي، کريم باقري، حميد استيلي، مهدي مهدوي کيا و علي کريمي محصول آن هستند.


رويانيان افزود: طي هفته گذشته به دور از جو حاکم مشورت‌هاي بسياري با افراد آگاه، دانا، صادق و خيرانديش داشتم تا بتوانم تصميم اصلح را به عنوان مدير عامل اخذ کنم.


مدير عامل باشگاه پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: هر چند اين جانب تنها 40 روز است که به جامعه فوتبال پيوسته‌ام اما اميدوارم کليه مسئولان و دست اندرکاران گذشته تاکنون و اصحاب محترم رسانه، به دور از هر گونه گرايش کمک کنند تا بتوانيم اخلاق الهي، فرهنگ صحيح و انساني را در بخش‌هاي مختلف فوتبال نهادينه کنيم که اين امر نيازمند مشارکت تعامل و گفتمان مشترک است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)