مرجع خبری پرسپولیس : آنچه که در ذیل می آید متن کامل قراردادی است که از طرف ابوالفضل جلالی مدیرعلی کریمی ( و نه ایجنت رسمی او) وی به تولیدی حصاری فکس شده است.
1-
مقرر شد آقاي علي كريمي عضويت تيم فوتبال پرسپولیس تهران را براي مدت يك فصل در فصل 89-88 بپذيرد.

2- مقرر شد باشگاه ورزشي پيروزي تهران بابت قرارداد فصل 89-88 مبلغ سي‌صدو پنجاه ميليون تومان به بازيكن طبق مقررات سازمان ليگ فدراسيون فوتبال ايران پرداخت نمايد.

3- مقرر شد باشگاه ورزشي پرسپولیس تهران 35% از كل مبلغ قرارداد معادل 5/132 ميليون تومان به حروف يكصد و سي و دو ميليون تومان را در وجه چك تضميني هنگام عقد قرارداد داخلي به بازيكن تحويل بدهد ، همچنين 2 عدد چك در وجه 5/132 ميليون تومان در تاريخ مهر ماه 88 و وجه 85 ميليون تومان در تاريخ فروردين 90 در هنگام عقد قرارداد به بازكن تحويل داده مي‌شود .

4- مقرر شد باشگاه ورزشي پرسپولیس تهران 5% بعنوان ماليات تكليفي ، از مبلغ كل قرارداد به حساب اداره دارائي واريز و فيش آن را در اختيار بازيكن قرار مي‌دهد. تاكيد مي‌شود كه اين 5% ماليات را باشگاه پرداخت مي‌كند و از مبلغ قرارداد كسر نمي‌شود. مبالغ مالياتي، مازاد بر اين 5% هم كاملا به عهده باشگاه مي‌باشد و پس از پرداخت آن فيش پرداختي آن را به اداره دارائي و در اختيار بازيكن قرار مي‌دهد.

5- مقرر شد بازيكن در زمان نقل و انتقال قانوني فدراسيون فوتبال ايران در فصل 89-88 مي‌تواند

 با پرداخت 50 ميليون تومان به حروف پنجاه مليون تومان در اين زمان تيم پرسپوليس را ترك و به باشگاه ديگري انتقال پيدا كند و باشگاه دراين صورت موظف به ارسال رضايتمنامه بازيكن مي‌باشد.

6- مقرر شد كه در صورت تمايل بازيكن اين قرارداد در فصل 90-89 با اضافه حد اقل 20% به مبلغ كل قرارداد باتمام شرايط فوق از طرف باشگاه تمديد مي‌شود . در اين صورت بازيكن مي‌بايستي تا قبل از شروع بازيهاي رسمي در فصل 90-89 تمديد قرارداد خود را به باشكاه اعلام كند.

7- بازيكن مكلف به رعايت كليه قوانين انضباطي باشگاه و قوانين مربوط به فدراسيون فوتبال مي‌باشد.

8- در صورتيكه بازيكن از حق خود براي تمديد قرارداد در بند 1 استفاده نكند، بدون پرداخت و به مبلغ 10% كه در ايران مرسوم مي‌باشد ، مي‌بايست رضايتنامه خود را از باشگاه دريافت كند.

9- باشگاه بابت پاداش بردها و مساوي‌ها طبق آئين نامه پاداش نسبت به پرداخت به بازيكن اقدام مي‌نمايد.

10- بيست وپنج ميليون تومان بابت پرداخت به مدير برنامه بازيكن محمود رضا فاضلي در وجه يك چك تضميني در روز عقد قرارداد به بازيكن تحويل داده مي‌شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)