مهاجم تیم فوتبال داماش گفت: گرفتن امتیاز از پرسپولیس در تهران نتیجه‌ای عالی خواهد بود.

امین متوسل‌زاده در گفتگو با فارس در خصوص شرایط تیم فوتبال داماش اظهار داشت: پس از تعطیلاتی که در لیگ برتر به وجود آمد روز جمعه به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت. در این مدت بازی دوستانه‌ای نداشتیم اما تمرینات خوبی برگزار کردیم و برای این بازی آماده هستیم.

وی در مورد رویارویی با پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس امسال خیلی تیم پرتلاشی است و نسبت به سالهای گذشته تفاوت زیادی دارد. ما به دنبال امتیاز گرفتن در این بازی هستیم زیرا خیلی به درد ما می‌خورد هم‌اکنون برای هر بازی‌ای که انجام خواهیم داد به فکر آن دیدار خواهیم بود. در حال حاضر حاشیه امنیت داریم اما اختلاف امتیاز تیم‌ها کم است و بعد از بازی معلوم نیست در چه جایگاهی قرار داشته باشیم. برای اینکه از رقیبان عقب نیفتیم باید امتیاز بگیریم.

مهاجم داماش در مورد اینکه تک گل دیدار مقابل استقلال را به ثمر رسانده آیا در این دیدار هم به دنبال گلزنی است گفت: استقلال و پرسپولیس فرقی نمی‌کند. من مهاجم هستم و وظیفه‌ام گلزنی است. هر تیمی که مقابلمان باشد باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم به گل دست یابیم. موفقیت تیم از گلزنی من مهمتر است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.

متوسل‌زاده در مورد اینکه پرسپولیس خط دفاعی خوبی داشته و کمترین گل خورده را دارد تصریح کرد: این موضوع به خاطر ساختار دفاعی کل تیم پرسپولیس است. همه بازیکنان آنها منظم دفاع می‌کنند و به همین دلیل عبور از آنها سخت است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم از خط دفاعی آنها عبور کنیم و به گل برسیم.

این مهاجم در مورد اینکه با چه هدفی وارد میدان خواهد شد خاطرنشان کرد: من مصاحبه مربی‌مان را خواندم که اعلام کرده بود برای پیروزی وارد میدان می‌شویم اما منطقی این است که اگر امتیاز بگیریم عالی خواهد بود در هر صورت پیروزی در این دیدار هم دور از دسترس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)