مرجع خبری پرسپولیس : ببينيد شيرى كه طى اين فصل در چندين پست براى پرسپوليس به ميدان رفته در پاسخ به سؤالات ما چه جوابى داشت. با ما همراه باشيد:
• پرسپوليس بعد از ۲ پيروزى روحيه بخش قطعاً به لحاظ روحى و روانى در شرايطى خوبى بسر مى برد.
– همين طور است. تيم ما مدتى بدجورى روى روند بدشانسى افتاده بود اما خدا را شكر آن روزها هم تمام شد و در اين ۲بازى اخيرمان حداقل از نظر امتيازگيرى شرايط خوبى داشته ايم و اميدواريم در بازى هاى بعدى نيز روند روبه رشدمان ادامه پيدا كند و بتوانيم تا پايان فصل طورى امتياز بگيريم كه چند ناكامى گذشته مان در پايان فصل در رسيدن به هدفمان اثر منفى نگذارد.
• درست است كه پرسپوليس در ۲ بازى اخير ۲ پيروزى ۳ امتيازى كسب كرده اما به لحاظ فنى تيم كامل و صددرصد آماده اى نداريد؟
– شايد اين طور باشد كه مى   گوييد اما قطعاً اين روند اين گونه باقى نمى ماند. به هرحال ما به يك هماهنگى نسبى رسيده ايم و اين هماهنگى روزبه روز بهتر و بهتر مى شود. اگر اين روندمان را حفظ كنيم و در مواجهه با حريفان تمركزمان را به صددرصد برسانيم مطمئن باشيد تيمى مى شويم كه به عنوان مدعى اول قهرمانى مى توانيم در كورس با ساير رقبا باشيم.
• در حال حاضر وضعيت كلى پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
– با وجود فشردگى بازى ها و فشار ناشى از آن كار سختى پيش رو داريم. شايد درصدى از عدم هماهنگى به اين علت باشد. به هر حال با وجود اين شرايط اين مدت تمرينات خوبى را پشت سر گذاشته ايم و چه از نظر روحى، روانى و چه از نظر فنى در شرايط خوبى هستيم. همه چيز آماده است تا نوار پيروزى هايمان را در اين هفته نيز ادامه دهيم.
• در بازى با تراكتور بازوبند كاپيتانى برايت خوش يمن بود؟
– هميشه كه روى بدشانسى نيستيم! درست است كه بازى با پيكان كاپيتان بودم و تيم باخت
اما اين بار اين موضوع تكرار نشد و در شرايطى كه آقا كريم غايب بود و شيث رضايى هم مصدوم بود اين وظيفه بر عهده من بود. خيلى خوشحالم كه اين دفعه جبران شد.
• نوبتى هم باشد نوبت صحبت از رويارويى پرسپوليس و استيل آذين است. فكر مى كنى پرسپوليس مى تواند با پيروزى در اين ديدار زمين را با ۳ امتياز ترك كند؟
– تمام فكر و ذكر ما تحقق همين مسأله است. با توجه به روند خوبى كه داريم و توقف بالانشينان، فاصله امتيازى تيم ها در صدر خيلى كم است به طورى كه با يك برد و باخت شرايط تيم ها در جدول رده بندى خيلى تغيير مى كند. رقابت سخت و پرفشار باعث مى شود همه تيم ها براى پيروزى در بازى هاى پايانى نيم فصل اول تلاش كنند. وضعيت پرسپوليس هم طورى است كه بايد در بازى هاى باقى مانده از نيم فصل تمام امتيازات ممكن را به دست آورد. تمام اين مسائل دست به دست هم مى دهد تا ما از رويارويى با استيل آذين ۳ امتياز بگيريم.
• هرچند بحث در خصوص حضور يا عدم حضور على كريمى در بازى امروز زياد است. به فرض اينكه كريمى مقابل پرسپوليس به ميدان برود قول مى دهى مقابل اين بازيكن كه قابليت هاى فنى اش بر هيچ كس پوشيده نيست خط دفاعى پرسپوليس سربلند و موفق باشد؟
– همان طور كه گفتيد از قابليت هاى فنى و تكنيكى على كريمى نمى شود چشم پوشى كرد. به طور حتم او مهره اصلى تيمش است و حضور او براى هر خط دفاعى مى تواند دردسرساز شود اما با توجه به اينكه سال قبل با او هم در پرسپوليس كار كرده ايم به نوعى با نحوه بازى او آشنا هستيم و اگر بتوانيم كريمى را مهار كنيم پيروزى مان مقابل استيل آذين قطعى است.
• اگر صحبت خاصى باقى  مانده مى شنويم؟
– تمام تلاش ما اين است كه بتوانيم گذشته ها و ناكامى هايمان را جبران كنيم و به همه ثابت كنيم پرسپوليس لياقت و شايستگى قهرمانى را دارد. در اين راه و براى رسيدن به اين اهداف جدا از مسائل فنى از نظر روحى نيازمند حمايت هوادارانمان هستيم. هوادارانى كه اطمينان دارم پرشورتر از هفته هاى اخير براى بازى هاى باقى مانده در استاديوم ها حاضر خواهند شد. براى بازى با استيل آذين هم اميدوارم هواداران ورزشگاه را پر كنند و از ما حمايت نمايند. البته درخواست همه ما اين است كه حضور هوادارانمان با تشويق پرسپوليس و پرسپوليسى ها باشد و به هيچ يك از اعضاى تيم حريف بى احترامى يا توهينى نداشته باشند
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)