مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان مصمم هستند در پايان اردوى خود در جزيره كيش و خاتمه تعطيلات خود تيمى آماده و سرحال را ساخته و در شرايطى ايده آل براى شروع دوباره ليگ آماده شوند. يكى از اين نفرات مجتبى شيرى، مدافع محبوب و شيرازى سرخ هاست كه به نوعى هنوز طلسم حضورش در تركيب پرسپوليس در ليگ نهم شكسته نشده است.

 

• به عنوان سوال اول، از شرايط اردوى كيش و وضعيت پرسپوليس بگو.
– خوشبختانه شرايطمان خوب است. بعد از وقفه اى كه در ليگ بوجود آمد، اين زمان، فرصت خوبى بود تا تيم در شرايط اردوى شبانه روزى، مورد ارزيابى دوباره قرار بگيرد و خود را براى حضورى پر قدرت تر و انسجام بيشتر در ادامه ليگ قرار دهد. اين اردو به ما كمك كرد بتوانيم هماهنگ تر از قبل در ليگ حاضر شويم و به نوعى اگر اشتباهاتى در بازيهاى قبلى داشته ايم، آنها را بر طرف نماييم.

 

• پس در مجموع برگزارى اين اردو را مفيد و موثر مى دانى؟

 

– صد در صد. ما در اين اردو علاوه بر يكسرى برنامه هاى بدنسازى، برنامه هاى تاكتيكى مان را هم مرور كرديم. طبيعى است كه اين مساله كمك بزرگى براى ماست كه اشتباهات و نواقص مان را به حداقل برسانيم و تقويت نقاط قوتمان را هم در دستور كار داشته باشيم.

 

• پرسپوليس در شروع دوباره ليگ مى تواند ۳ بازى اخير و ۶ امتيازى كه شايد خيلى مفت و مسلم از دست داد را جبران نمايد؟
– قسمت مهم و اعظمى از تحقق اين مساله بستگى به تلاش ما و كادر فنى دارد. متاسفانه همانطور كه گفتيد مادر بازيهاى اخير به خصوص در ۲ بازى آخرمان، در حالى كه مى توانستيم برنده باشيم روى اشتباهاتى كه مرتكب شديم از رسيدن به پيروزى محروم شديم اما هنوز اتفاق خاصى رخ نداده و فرصت جبران مافات براى ما وجود دارد. مطمئن باشيد همه مجموعه پرسپوليس براى اين تلاش مى كند كه اين امتيازات را جبران كنيم تا در پايان فصل غصه آن را نخوريم. هدف ما ساختن يك پرسپوليس قدرتمند و مقتدر در شروع دوباره ليگ است. هدفى كه با توجه به پتانسيل ما دور از دسترس نيست.

 

• يعنى اين بار پرسپوليس گرفتار كابوس تعطيلات و افت بعد از تعطيلى ليگ نمى شود؟
– فكر نمى كنم. ما حواسمان را جمع كرده ايم و از اين تعطيلات به نحو احسن استفاده كرده ايم. اين بار با دفعات قبل شرايط و وضعيت فرق مى كند. نه تنها بعد از تعطيلات با افت مواجه نخواهيم شد بلكه تيمى را مى سازيم كه در نهايت همه را به خود جلب خواهد كرد.

 

• از نيمكت نشينى و خارج ماندن از تركيب ناراحت نيستى؟
– مگر مى توانم ناراحت نباشم اما من به عنوان بازيكن حرفه اى، اعتراض نمى كنم بلكه تمرين و تلاشم را بيشتر مى كنم تا بتوانم اعتماد كادر را به خودم جلب كنم. من امتحانم را در پرسپوليس پس داده ام و مطمئن هستم اگر مربيان به من اعتماد كنند، ضرر نخواهند كرد.سكوتم در قبال نيمكت نشينى از رضايت نيست اما به نظر كادر فنى احترام مى گذارم و حرف نمى زنم فقط تلاش و تمريناتم را بيشتر مى كنم تا بتوانم دوباره به تركيب باز گردم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)