مرجع خبری پرسپولیس :  در ديدارى كه منجر به شكست سرخ ها شد، بازوبند كاپيتانى پرسپوليس بر بازوى مجتبى شيرى بسته شده بود. اين مسأله و سؤال در مورد بازى با پيكان و متعاقب آن دربى باعث شد به سراغ اين بازيكن برويم تا دقايقى با او همكلام شويم. ببينيد شيرى در پاسخ به سؤالات ما چه جواب هايى داشت. با ما همراه باشيد:
• پس از چند تساوى خسته كننده اين بار پرسپوليس حتى نتوانست يك امتياز از ديدار با پيكان بگيرد؟!
– واقعاً بدشانس بوديم وگرنه يك امتياز كه سهل است، كسب ۳امتياز هم برايمان امكان پذير بود. خودتان ديديد گل اول حريف روى پنالتى مشكوكى به دست آمد. بعد از اين گل فشار لازم روى دروازه پيكان داشتيم و جدا از يكى،دو پنالتى كه داور برايمان نگرفت توپ هايمان به تير دروازه خورد اما داخل دروازه نمى رفت. نمى دانم اما انگار قسمت نبود از اين بازى امتياز بگيريم.

• پيكان را به عنوان تيمى كه با نتايج قابل قبولى صدرنشينى را از آن خود كرده چطور ديدى؟
– بازى هاى خوب پيكان در هفته هاى گذشته باعث شده بود اين تيم صدرنشينى را به دست آورد و همين مسأله باعث شد در ادامه هم باانگيزه ويژه اى ليگ را ادامه دهد. در اين بازى پيكانى ها تقريباً با يك سيستم خاص مقابل ما قرار گرفتند. اگر به روند بازى دقت كرده باشيد متوجه مى شويد آنها در دفاع پرتعداد بودند و در اكثر دقايق سعى داشتند روى ضدحملات، دروازه ما را تهديد كنند. به هر حال اگر بخواهيم شرايط بازى را بر اساس ايجاد موقعيت خطر بسنجيم متوجه مى شويم خطرات و موقعيت هايى كه ما روى دروازه پيكان ايجاد كرديم به مراتب بيشتر از حريفمان بود اما متأسفانه فرصت هاى ما يكى پس از ديگرى از دست رفت و حريف از حداقل موقعيتش حداكثر استفاده را برد.

• به نظر مى رسد در بدترين زمان ممكن يعنى در آستانه دربى اين شكست تلخ تر جلوه كند.

– شايد حكمتى در كار بوده كه اولين باختمان در چنين شرايطى رقم بخورد. نمى دانم شايد قسمت و تقدير بوده كه با شوك ناشى از اين شكست به خودمان بياييم و سعى كنيم با به حداقل رساندن اشتباهاتمان در ديدارهاى آينده امتيازاتى را كه قبلاً از دست داده ايم جبران كنيم.

• ۵ بازى متوالى در خانه داشتيد. همين مسأله باعث شده بود اين ذهنيت به وجود آيد كه در اين ديدارها با حداكثر امتيازات زمين را ترك كنيد اما در عمل اين طور نشد.

– اتفاقاً برنامه و سعى همه اعضاى تيم همين بود. به هرصورت مى دانيم مردم و هواداران از اين مسأله ناراحت هستند و شخصاً به آنها حق مى دهم كه از دست ما دلخور باشند. ما موظف هستيم در برابر حمايت هوادارانمان حداكثر تلاش را كرده و نتايج دلخواه آنها را به دست آوريم اما ما هم از آنها انتظاراتى داريم. بالاخره آنها بايد صبر و تحمل خود را بيشتر كنند، يعنى اينكه تا دقيقه ۹۰ حمايت كنند نه اينكه عده اى با شعارهاى آنچنانى تمركز بازيكنان و كادرفنى را در طول بازى بر هم بزنند.

 

• كاپيتانى ات مقابل پيكان در حضور ساير نفراتى كه مى توانستند اين مسئوليت را قبول كنند كمى باعث تعجب شده بود.
– اين موضوع با نظر مستقيم كادرفنى صورت گرفته بود و من به خواست آنها بازوبند را بستم. به هر حال هيچ زمانى دنبال اينگونه مسائل نبوده و نيستم ضمن اينكه بستن بازوبند كاپيتانى مسئوليت بزرگى را در پى دارد كه اميدوارم توانسته باشم از عهده اين مسئوليت برآيم.

• در آستانه دربى پيش بينى ات از اين بازى چيست؟
– فوتبال اصلاً قابل پيش بينى نيست به خصوص اين بازى كه شرايط خاص و ويژه اى دارد و روى كاغذ هر ۲ تيم مقابل حريف خود برترى هاى خاصى دارند. در هر حال بهترين راه براى جبران شكست پرسپوليس مقابل پيكان و جبران تساوى هاى متوالى مان پيروزى در دربى است كه اميدوارم با يك بازى خوب و جوانمردانه پيروزى براى پرسپوليس رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)