مصدوميتم كاملاً بر طرف شده است

مرجع خبری پرسپولیس : تنها بازيكن خط دفاعى پرسپوليس كه از ابتداى فصل تا به امروز فرصتى براى حضور در تركيب اصلى سرخ ها را به دست نياورده، اميدوار است در آينده اى نزديك بازگشت دوباره اى به جمع مردان حاضر در خط دفاعى داشته باشد.

گفت وگو با مجتبى شيرى مدافع پرسپوليس را بخوانيد:

 

• به عنوان سوال اول از آخرين شرايط خودت صحبت كن ؟

– بعد از مصدوميتى كه از ناحيه زانو داشتم، الان اوضاع خوب است. خدا را شكر مشكل مصدوميتم بر طرف شده و همانطور كه در صحبت هاى قبلى ام گفته بودم از اردوى مشهد تمرينات گروهى ام را در جمع بچه ها آغاز كرده ام تا بتوانم دورى از تمرينات گروهى و تيمى را جبران كنم. در حال حاضر هم خوشبختانه در آمادگى كامل به سر مى برم.

 

• اين سوال را از همه پرسيده ايم. دوست داريم تو هم جوابگوى ما باشى. اردوى مشهد و متعاقب آن برگزارى بازى دوستانه در برابر نساجى را چطور مى ديدى؟

 

– با توجه به طولانى بودن تعطيلات ليگ و تداخل بازيهاى تيم ملى در بين بازيهايمان، اين تعطيلى ممكن بود ما را از شرايط بازى و كوران فعاليت مان دور كند اما با برگزارى اردوى خوبى كه در مشهد داشتيم و پس از آن هم رويارويى با نساجى به عنوان حريف تداركاتى، مرور كارهاى تاكتيكى و بدنى برايمان مفيد بود تا در اين مدت و تا زمان شروع دوباره بازيها در شرايط بازى قرار گرفته و با افت بدنى مواجه نشويم.

 

• با اين حال اين نگرانى وجود دارد كه كلاً ليگ مان به خاطر وقفه دوباره با افت مواجه شود؟

– به هرحال تعطيلى بين بازيها مى تواند اين مساله را هم بوجود بياورد اما مطمئن باشيد با توجه به برنامه خوبى كه كادر فنى پرسپوليس براى تيم داشته و در تمام طول تعطيلى به صورت حساب شده و دقيق در پى اجراى آن برآمده، شايد در مورد پرسپوليس اين تاثير و اثر مخرب به حداقل برسد و اين موضوع براى تيم ما دردسر ساز نشود.

 

• برويم سراغ عملكرد پرسپوليس از شروع ليگ تا امروز، اين عملكرد را چقدر مثبت ارزيابى مى كنى؟

– شايد پرسپوليس از معدود تيمهايى باشد كه فصل را با كمترين افت و خيز شروع كرد. كسب ۵ برد شيرين، يك تساوى در گرماى اهواز مقابل فولاد شكست در برابر صباى قم تا اينجاى فصل عملكرد بدى براى ما محسوب نمى شود. موضوعى كه باعث شده پرسپوليس تنها به دليل يك تفاضل گل كمتر از ذوب آهن، صدر را به اين تيم واگذار كند. به هرحال ما شروع خوبى داشتيم و به شما قول مى دهم ادامه كارمان نيز با روند خوب وموفقيت آميز طى خواهد شد تا بتوانيم به اهدافى كه در شروع فصل براى تيم در نظر گرفته ايم به طور كامل دست پيدا كنيم.

 

• دورى ملى پوشان و طولانى شدن غيبت آنها در روند كلى تيم در آينده تاثيرگذار نخواهد بود؟

– به هرحال اگر شرايط به گونه اى بود كه اين امكان براى ما وجود داشت كه با تيم كامل تمرين مى كرديم و برنامه هاى آماده سازى مان را پشت سر مى گذاشتيم، قطعاً به نفع ما بود اما مشكلى از اين بابت وجود ندارد و تمام تلاش ما اين است كه اين مساله برايمان مشكل ساز نشود و در فرصتى كه دوباره ملى پوشانمان را در جمع تيم مى بينيم خودمان را براى ايجاد هماهنگى آماده كنيم.

 

• از بازى با پاس كه شروع دوباره فعاليت پرسپوليس در ليگ است، صحبت مى كنى؟

– همانطور كه در لابه لاى صحبت هايم گفتم تيم ما از شروع فصل هدف گذارى هايى را در برنامه داشت كه اولين و شايد مهمترين آن موفقيت در ليگ است. اين مساله امكانپذير و شدنى نيست مگر با گرفتن حداكثر امتيازات ممكن. الان شرايط ما و ساير رقبايمان در جدول رده بندى به گونه اى است كه هر برد و پيروزى براى تيمى مثل پرسپوليس ارزشى به مراتب بيشتر از ۳ امتياز دارد براى همين ما بايد با اين ذهنيت در برابر حريفانمان قرار بگيريم كه فقط به فكر برد و پيروزى باشيم. شرايط در بازى با پاس هم همينطور است. حريف ما در اين ديدار، جزو تيمهاى جوان و با انگيزه است كه تا هفته هفتم نتايج قابل قبولى را به دست آورده. ما بايد در اين ديدار فقط با ۳ امتياز زمين را ترك كنيم.

 

• چقدر اميدوارى كه بازى با پيروزى پرسپوليس به پايان برسد؟

– امتياز ويژه اى كه ما در اين ديدار مى توانيم به نحو احسن از آن استفاده كنيم، امتياز ميزبانى ما در اين بازى است. برد در بازيهاى خانگى براى ما ارزش ويژه اى دارد و شرايط روحى تيم را در وضعيت خوبى قرار مى دهد. در هر صورت كسب تمام امتيازات اين ديدار براى پرسپوليس غير ممكن و محال نيست و اميدوار هستيم به هدفى كه در اين بازى دنبال مى كنيم دست پيدا نماييم.

 

• چقدر اميدوارى كه در اين بازى فرصت حضور در تركيب پرسپوليس را به دست آورى؟

– همانطور كه در لابه لاى صحبت هايم هم اشاره كردم خوشبختانه مصدوميتم به طور كامل بر طرف شده و در كمال صحت و سلامت با تيم تمرين مى كنم و در انتظار اين هستم كه كادر فنى اين اجازه را به من بدهد كه به ميدان بروم. مطمئن هستم با توجه به آمادگى بدنى، روحى و فنى كه در خودم مى بينم، مى توانم مهره مثمرثمرى براى پرسپوليس در اين بازى باشم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)