مرجع خبری پرسپولیس :
مجتبى شيرى مدافع شيرازى پرسپوليس امسال فصل متفاوتى را در جمع سرخپوشان آغاز كرد و متعاقب آن شرايط جديدترى را نسبت به سال قبل و دوره اول حضورش در جمع پرسپوليسى ها تجربه كرد. بازى در پست غيرتخصصى يكى از مهم ترين مسائلى بود كه شيرى آن را پشت سر گذاشت. در شرايطى كه درست مثل ساير پرسپوليسى ها، مجتبى شيرى نيز براى گذراندن تعطيلات تهران را ترك كرده بود، با او تماسى گرفتيم تا در مورد اتفاقاتى كه در نيم فصل اول براى پرسپوليس رخ داد با وى صحبت كنيم. اين مصاحبه را بخوانيد:

• پرسپوليس نيم فصل را در حالى به پايان رساند كه جايگاه پنجم جدول را كسب كرد. عملكرد پرسپوليس را در اين ۱۶ بازى چطور ارزيابى مى كنى؟

– به نظر من اين توان واقعى پرسپوليس نبوده و نيست. به هرحال تيم ما از نظر مهره و بازيكن كم وكاست زيادى ندارد. درست است ابتداى فصل چند ستاره و بازيكن خوب را از دست داديم اما ساير نفرات توانستند كارى كنند خلاء اين نفرات احساس نشود. همان طور كه گفتم توان واقعى پرسپوليس اين چيزى نبود كه ديديد. ما مى توانستيم خيلى بهتر از اين ها كار كنيم اما يكسرى عوامل و مسائل دست به دست هم داد تا نتوانيم آن طور كه بايد و شايد انتظارات را برآورده كنيم و به حضور در رتبه پنجم جدول رده بندهى بسنده كنيم.
• به نظر مى رسد تعطيلى ليگ به خاطر تيم ملى به نوعى فرصت خوبى براى پرسپوليس باشد تا به مرز آمادگى نزديك شود؟
– فشردگى بازيهاى ليگ در اين اواخر باعث خستگى همه شده بود. همان طور كه خودتان هم شاهد بوديد درصد مصدوميت بازيكنان اين اواخر خيلى زياد شده بود و به نظر من هم ليگ موقع خوبى تعطيل شد تا پس از يكى، دو روز استراحت، استارت دوباره اى براى شروع بهتر كارمان در نيمه فصل دوم داشته باشيم.

• فكر مى كنى توانسته اى در نيم فصل اول نمره قبولى بگيرى؟

– اين را من نبايد بگويم. كارشناسان بايد در اين مورد نظر بدهند. البته من امسال در شرايط خاصى كه تيم با آن روبرو بود بارها در پست غيرتخصصى ام به ميدان رفتم و اين مسأله قطعاً  روى عملكرد فردى ام تأثير گذار بوده. البته سعى وتلاش من و تك تك بچه هاى تيم اين است كه از فرصتى كه براى تجديد قوا و آماده سازى تيم بوجود آمده به بهترين نحو ممكن استفاده كنيم تا به لحاظ عملكرد فردى و چه از نظر كار گروهى و تيمى در نيم فصل دوم، نمايش بهتر نسبت به نيم فصل اول داشته باشيم و با يك پرسپوليس كامل و هماهنگ كارمان را در نيم فصل دوم آغاز نماييم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)