از كوچك‌ترين فرصت‌ها استفاده مي‌كنم

مرجع خبری پرسپولیس : زارع كه در بازي با سايپا تلاش زيادي مي‌كرد تا با گل زدن ثابت كند همچنان مي‌تواند بازيكن مثمر ثمري براي پرسپوليس باشد، چندان موفق نبود تا به گل زدن به نفت آبادان فكر كند.

 

مجتبي زارع نسبت به فصل قبل خيلي فرق كرده و آرام‌تر شده، دليل اين تغيير چيست؟
■ اگر منظورت شعر و شاعري است بايد بگويم كه فعلا اول فصل است و خبري نيست. ضمن اينكه هنوز از استادم (غلامحسين پيرواني) اجازه نگرفتم. زنگ مي‌زنم به استادم، اگر اجازه داد حتما باز هم شعر مي‌گويم.

 


شرايط پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟ پرسپوليس هم مثل شما متفاوت نشده؟
■ خب، همه تيم‌ها هر سال تغيير مي‌كنند و پرسپوليس امسال شرايط بهتري نسبت به فصل قبل دارد. تيم ما تيم خوبي است و ما به شرايط ايده‌آل رسيديم. هفته گذشته هم با بردي كه مقابل سايپا به‌دست آورديم، روحيه گرفتيم و با توجه به تمرين‌هاي خوبي هم كه انجام داديم، هم به لحاظ روحي و هم بدني كاملا آماده‌ايم تا روند خوبي را ادامه دهيم و براي همه حريفان دردسرساز شويم.

 

 

فكر مي‌كني امسال به اندازه پارسال فرصت بازي پيدا مي‌كني؟
■ من فكر مي‌كنم دايي به من فرصت مي‌دهد چون در بازي‌هاي تداركاتي و بعد از آن در ليگ، بد بازي نكردم. به همين خاطر فكر مي‌كنم امسال حتي بيشتر از پارسال فرصت بازي پيدا كنم و اميدوارم كه بتوانم مثمر ثمر باشم.

 


اما امسال در ليست مازاد قرار گرفتي و نزديك بود از اين تيم جدا شوي كه يكدفعه نظرت تغيير كرد و ماندگار شدي؟
■ خب من از تيم‌هاي ديگر هم پيشنهاد داشتم اما دوست نداشتم از پرسپوليس جدا شوم و تلاش مي‌كردم كه بمانم چون مي‌دانستم دايي به من اعتماد مي‌كند. با حضور دايي حق هيچ كس ضايع نمي‌شود، ضمن اينكه او به بازيكنان آنقدر انگيزه مي‌دهد كه دلشان مي‌خواهد هميشه زير نظر دايي كار كنند. به هرحال حضور من در ليست مازاد هم يك سوء تفاهم بود كه رفع شد.

 


يكي از تفاوت‌هاي تيم دايي با ديگر تيم‌ها شايد برگزاري جلسات دوستانه كادر فني و بازيكنان باشد كه هر هفته برگزار مي‌شود نظرت چیه؟
■ بله، من فكر مي‌كنم اين روش خيلي خوبي است و در اين جلسات مي‌توانيم نقطه نظرات خودمان را ارائه بدهيم. كلا در اين جلسات در مورد همه مسائل، هم فني و هم غير فني صحبت مي‌كنيم و عملكرد تيم را مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم. به نظر من اين جلسات خيلي مفيد است چون كادر فني و بازيكنان رابطه عاطفي بيشتري با هم پيدا مي‌كنند و باعث ايجاد همدلي بيشتري مي‌شود.

 


بگذريم، بازي با نفت را چطور مي‌بيني؟ فكر مي‌كني پرسپوليس مي‌تواند در اين بازي پيروز شود؟
■ با بردي كه مقابل سايپا به‌دست آورديم، هم به لحاظ روحي و هم بدني در شرايط خوبي قرار داريم و تمرين‌هاي خوب و منظمي پشت سر گذاشتيم. الان تيم شرايط خوبي دارد و آماده كسب پيروزي است.

 

اما صنعت نفت تيم خوبي است كه در 3 بازي گذشته‌اش پيروز شده …
■ من هم فكر مي‌كنم بازي سختي داريم اما ما پرسپوليس هستيم و محكوم به برد چون بايد زودتر به صدر جدول برسيم. حس مي‌كنم در اين بازي اگر باشم، گل مي‌زنم و با اطمينان هم مي‌گويم كه نتيجه خيلي خوبي مي‌گيريم.

 


فكر مي‌كني مقابل نفت بازي كني؟
■ بستگي به نظر كادر فني دارد اما اگر بازي كنم، از كوچك‌ترين فرصت‌ها هم استفاده مي‌كنم تا پيروز شويم. اين را به هواداران قول مي‌دهم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)