دايي هم در مسائل فني و هم در رفاقت چيزي كم نگذاشت
مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي شيري گفت: خاطرات شيريني با دايي داشتيم و اميدوارم كه اين خاطرات در اين فصل با استيلي تكرار شود.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره تمديد قرارداد خود با پرسپوليس اظهار كرد: از آنجايي كه من در ليست هر سه مربي بودم باشگاه با من تماس گرفت و من با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمديد كردم.

 

وي در پاسخ به اين سئوال كه چه قدر از استيلي شناخت دارد، گفت: من با استيلي همبازي بودم و مي‌دانم كه او مربي خوبي است. پرسپوليس هميشه هدفش قهرماني بوده، اميدوارم امسال با كمك استيلي، مديريت و بازيكنان در هر سه جام خوب ظاهر شده و حداقل يك جام را به دست بياوريم.

 

شيري درباره رفتن دايي از پرسپوليس گفت: علي دايي يكي از اسطوره هاي فوتبال ماست كه در اين فصل براي من هم از نظر مسائل فني و هم در رفاقت چيزي كم نگذاشت. به هر حال تصميمي است كه خود او و باشگاه گرفته‌اند كه از يكديگر جدا شوند اما اميدوارم دايي هر كجا كه مي‌رود موفق باشد چرا كه او تجربه و مديريت لازم را در كارش دارد و اين مي‌تواند به او كمك كند. از اين آمدن و رفتن‌ها در باشگاه زياد است. ما بازيكن هستيم و بايد تابع تصميم باشگاه باشيم.

 

مدافع پرسپوليس با اشاره به خاطرات شيرين اين تيم با علي دايي در فصل گذشته گفت: دايي در دو سالي كه در پرسپوليس بود دو جام را به دست آورد و همين موضوع گوياي عملكرد اوست. ما در اين فصل حاشيه‌هاي زيادي را تجربه كرده‌ايم اما خاطرات شيريني هم با علي دايي داشته‌ايم كه اميدوارم اين خاطرات خوب در اين فصل با حميد استيلي تكرار شود.

 

مجتبي شيري در پاسخ به اين سئوال كه در صورت آمدن مدافعان جديد به پرسپوليس چه وضعيتي براي خود متصور است گفت: من هميشه عاشق رقابت بودم و دوست داشتم با هم كرسي‌هاي خودم رقابت كنم تا هر كسي كه حق دارد در تركيب قرار بگيرد.

 

مدافع پرسپوليس درباره جدايي احتمالي سپهر حيدري از اين تيم گفت: سپهر خيلي براي پرسپوليس زحمت كشيده و اگر از جمع ما برود دليل بر اين نيست كه ضعف داشته، حتي خود استيلي هم در جلسه روز پنج شنبه به ما گفت كه اگر بازيكني از ما جدا شود به دليل ضعيف بودن او نيست. شايد آ‌نها تشخيص داده‌اند كه اگر سپهر به جاي ديگري برود موفق تر باشد.

 

شيري همچنين درباره حضور علي كريمي در پرسپوليس گفت:‌ من پيش از اين هم با كريمي همبازي بوده‌ام. كريمي همانند كريم باقري يك وزنه و قوت قلب براي تيم ما محسوب مي‌شود و اميدوارم همانند سالهاي قبل با بازي خوب خود به پرسپوليس كمك كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)