مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي زارعي مهاجم شيرازي پرسپوليس باز هم يك پنالتي ديگر براي تيمش گرفت تا با گل هوار ملامحمد پرسپوليس از يك شكست خانگي بگريزد. بعد از بازي به سراغش رفتيم و پاي حرف هايش در مورد اين بازي نشستيم كه بد نيست شما هم حرف هاي او را بخوانيد:

* باز هم كه پنالتي گرفتي؟

– خيال نكنيد اين كار آسان است، پنالتي گرفتن هم هنر مي خواهد.

* ظاهرا تو هنرش را داري؟

– حتما دارم كه توانستم پنالتي بگيرم! البته چون سرعتم در زمين زياد است وقتي با اين سرعت وارد 18 قدم حريف مي شوم كوچك ترين ضربه هم مي تواند يك پنالتي براي ما باشد. خدا را شكر كه بچه ها هم مي توانند اين پنالتي ها را گل كنند. به هر حال من به زمين مي آيم تا براي تيم تاثير گذار باشم.

* پس وظيفه گلزني چه مي شود؟!

– من قبلا گل مي زدم چون بيشتر به دروازه حريف نزديك بودم، ضمن اينكه پاس هاي خوبي هم به من مي رسيد و به اين شكل گل مي زدم اما الان آن شرايط را ندارم.

 * مگر فوروارد تيم نيستي؟

 – اگر فوروارد باشم كه بايد به دروازه نزد يك شوم اما من تا خط دفاع هم برمي گردم و توپ گيري مي كنم.

 *مي داني پستت در زمين كجاست؟

– خودم دوست دارم در سيستم 2-4-4 فوروارد نوك باشم اما دقيقا پست مشخصي ندارم. هرچه مربي بخواهد عمل مي كنم. به كناره ها مي روم و خواسته سرمربي تيم را در زمين انجام مي دهم.

* ملوان را چطور ديدي؟

– ملوان تيم بسيار خوبي بود اما در نيمه دوم به يك بازي كاملا دفاعي روي آورد. اگر دقت مي كرديم به راحتي با اختلاف 2،3 گل حريف را شكست مي داديم.

 * با از دست دادن اين امتيازات فكر مي كني بتوانيد در كورس قهرماني باقي بمانيد؟

 – اميدواريم كه اين اتفاق بيفتد البته به اين شرط كه اشتباهات داوري فقط به ضرر ما نباشد. باور كنيد اگر اشتباهات كمتر شود و دقت ما بيشتر يكي از دو تيم اول ليگ خواهيم شد.

* بازي با سايپا را چطور مي بيني؟

 – سايپا بازيكن خوب زياد دارد و تيمي قوي و پرقدرت است اما تا به كي بايد مردم را اذيت كنيم و زجر دهيم. آنها با ما قهر كرده اند. بايد با كسب يك نتيجه خوب دل آنها را به دست بياوريم.

 * نتيجه را چه پيش بيني مي كني؟

– فرقي نمي كند كه چه نتيجه اي رقم مي خورد. ما مقاومت را با 4 گل برديم اما اين تيم ضعيف نيست. پس نتيجه مهم نيست. اگر واقعا خودمان باشيم حتما سايپا را خواهيم برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)