انگار قسمت بود اول فصل مصدوم شوم

مرجع خبری پرسپولیس : اين روزها مجتبي شيري سخت در تلاش است تا زودتر به تمرين‌هاي گروهي برگردد و با خودنمايي در تمرين‌ها، به تركيب پرسپوليس راه پيدا كند.


الان وضعيتت چطور است؟ به شرايط آرماني رسيدي؟
■ خوشبختانه وضعيتم بهتر شده و روند بهبودي‌ام خوب طي شده. الان هم دوران آماده‌سازي را مي‌گذرانم تا با شروع دوباره بازي‌ها، اگر كادر فني صلاح ديد، بتوانم بازي كنم.

 

ظاهرا اين وقفه‌اي كه در ليگ افتاده، به نفع تو شده …

■ همين‌طور است. با اين وقفه من با استرس كمتري كارهاي درماني‌ام را انجام مي‌دهم و مي‌توانم رفته رفته با تمرين‌هاي فشرده به آمادگي لازم برسم. البته شروع تمرين‌هاي گروهي‌ام به نظر كادر پزشكي و جواب تست بستگي دارد.

 

امسال ليگ را با بدشانسي شروع كردي چون بعد از چند هفته نيمكت‌نشيني، وقتي در تمرين‌ها خيلي خوب نشان دادي و داشتي به تركيب نزديك مي‌شدي، به خاطر مصدوميت كنار رفتي …

 

■ خب مصدوميت هم جزيي از فوتبال است. شايد قسمت بود در اين مقطع مصدوم شوم و به اواسط فصل يا آخر فصل نكشد. به هرحال فكر نمي‌كنم مصدوميت من مشكلي براي تيم ايجاد كرده باشد چون بقيه مدافعان خيلي خوب كار كردند و اجازه ندادند جاي خالي من حس شود.

 

خب الان كه مدافعان خوب كار كردند، فكر مي‌كني در بازگشت مي‌تواني به تركيب برگردي؟

■ طبيعي است كه مربيان به تركيبي كه خوب جواب داده دست نمي‌زنند اما من انگيزه زيادي براي بازگشت دارم و تمام تلاشم را مي‌كنم تا به جايگاه خوبي در تيم برسم.

 

اما در بازي با فولاد يك اشتباه از مدافع تيم، باعث شد پرسپوليس 2 امتياز را از دست بدهد.

■ به هرحال اشتباه در هر تيمي به‌وجود مي‌آيد اما اميدوارم اشتباهات تيم ما كمتر از ديگر تيم‌ها باشد تا بتوانيم به قهرماني برسيم. ضمن اينكه من فكر مي‌كنم اشتباه اصلي از سوي داور بود كه آن برخورد را خطا گرفت.

 

به نظرت مقابل فولاد خوب بازي كرديد؟

■ بله، بازي خوبي بود و خوشبختانه ما توانستيم در بازي سخت خارج از خانه، نتايج خوبي به‌دست بياوريم. من فكر مي‌كنم تمام بچه‌ها تلاش زيادي كردند تا تيم در آن شرايط سخت نتيجه بگيرد. البته ما بايد در همان نيمه اول كار را تمام مي‌كرديم اما گل بدي خورديم. در نيمه دوم هم چندان خوب نبوديم و البته كمي بدشانسي آورديم وگرنه با دقت بيشتر مي‌توانستيم فرصت‌ها را گل كنيم و ببريم.

 

اما فولاد هم خوب كار كرد.

■ خب فولاد تيم خوبي است و در خانه بازي مي‌كرد. پس كمتر از اين هم از تيم مجيد جلالي انتظار نمي‌رفت.

 

به هرحال تساوي مقابل فولاد باعث شد تا صدر جدول را از دست بدهيد؟

■ ما فعلا اول راه هستيم و فرصت براي جبران وجود دارد پس مطمئن باشيد حريفان امتياز از دست مي‌دهند و ما دوباره به صدر جدول برمي‌گرديم. به هرحال فوتبال بالا و پايين زياد دارد ضمن اينكه ما با تفاضل گل صدر را از دست داديم و شك نكنيد دوباره به صدر برمي‌گرديم.

 

تعطيلي ليگ را چطور مي‌بيني؟ اين تعطيلي به تيم‌تان ضربه نمي‌زند؟

■ تعطيلات اگر طولاني نباشد به تيم ضربه نمي‌زند. اين تعطيلي هم به نسبت تعطيلات بعدي كه در راه داريم زمانش كمتر است و فكر مي‌كنم خوب باشد و به سود تيم ماست چون در اين فرصت هم مي‌توانيم نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسيم و هم اينكه بازيكناني كه به خاطر فشار بازي‌ها خسته شدند، فرصت خوبي براي ريكاوري و بازگشت به آمادگي بالا دارند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)