مرجع خبری پرسپولیس : مدافع کم حاشیه پرسپولیس گفت: از اعتماد کادر فنی تشکر می کنم و امیدوارم عملکردم مورد قبول کادر فنی و هواداران قرار گرفته باشد.

 

مجتبی شیری در خصوص نیمکت نشینی افزود: بحث نیمکت نشینی بازیکنان بر می گردد به طرز تفکر بازیکن و اینکه بتواند در این شرایط خودش را در آمادگی کامل حفظ کند تا در زمان مناسب عملکرد خوبی داشته و برای تیمش مفید باشد

 

وی افزود: من به عنوان یک بازیکن حرفه ای هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی ندارم و فقط تمرکزم را روی تمرینات گذاشتم. تشکر می کنم از کادر فنی که به من فرصت دادند تا بتوانم خودم را نشان دهم و در مورد عملکردم نیز باید کادر فنی و کارشاسان نظر بدهند.

 

شیری در مورد بازی پرسپولیس برابر الاتحاد و عدم صعود به مرحله بعد، تصریح کرد: با افسوس خوردن چیزی عوض نمی شود. ما دیروز خوب بازی کردیم ولی حیف که این برد به دلمان نچسبید و با عدم صعود به مرحله بعدی، شیرینی این برد از بین رفت ولی باید تلاش کنیم که بتوانیم سهمیه آسیایی برای فصل بعد کسب کنیم.

 

شیری در مورد حضور در دو بازی اخیر پرسپولیس و سرزنی در محوطه جریمه حریف گفت: در دو بازی گذشته ضربات خوبی را به سمت دروازه حریف زدم اما حیف که هیچ کدام از آن ضربات به گل تبدیل نشد. باید دقتم را بیشتر کنم ولی از بردن تیم بیشتر از گلزنی خودم لذت می برم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)