مرجع خبری پرسپولیس : مدت‌ها بود كه از مجتبي شيري خبر چنداني نبود و كمتر از او مصاحبه مي‌ديديم تا اينكه چند روز پيش خبر رسيد شيري از وضعيتش ناراضي است و تصميم گرفته در نيم فصل از پرسپوليس جدا شود.

 

اين مسأله بهانه خوبي بود تا به سراغ مدافع شيرازي قرمزپوشان برويم اما مجتبي شيري رفتنش را تكذيب كرد و گفت كه مي‌خواهد بماند و به تركيب برگردد.

 

وضعيت اردوي كيش چطور است؟ ظاهرا تمرين‌هاي سنگيني را پشت‌سر مي‌گذاريد؟
■ خوشبختانه شرايط اردوي كيش خيلي خوب است و با توجه به فاصله زماني زيادي كه بين بازي‌ها افتاده، تمرين‌هاي سنگيني را انجام مي‌دهيم تا به آمادگي بالايي برسيم و بتوانيم ليگ را با قدرت دوباره استارت بزنيم.

 

پس اين اردو خيلي به نفع پرسپوليس شده…
■ قطعا همين طور است چون در اين اردو فرصت پيدا مي‌كنيم اشكالات‌مان را برطرف كنيم.

اما خيلي از بازيكنان و كادر فني پرسپوليس معتقدند كه تيم‌تان بدون مشكل است…
■ نمي‌شود گفت كه بدون مشكل هستيم چون يكسري مشكل در تيم به وجود آمده كه نتوانستيم خوب نتيجه بگيريم. پس در اين اردو تلاش مي‌كنيم تا اشكالات به وجود آمده را برطرف كنيم مثل مشكل گل خوردن در دقايق پاياني كه باعث شد امتيازات حساسي را از دست بدهيم.

بعضي‌ها از عملكرد خط دفاعي ايراد مي‌گرفتند و مي‌گفتند مشكل پرسپوليس در گل خوردن ناهماهنگي مدافعان است…
■ من فكر نمي‌كنم اينطور باشد و به نظرم عملكرد خط دفاعي تا به حال بد نبوده چون ما گل‌هاي كمي به نسبت ديگر تيم‌ها خورديم. به هر حال شايد بعضي وقت‌ها چون خط دفاعي به خط حمله و هافبك‌ها هم كمك مي‌كند كمي تمركز خود را از دست مي‌دهد اما در كل عملكرد خوبي داشتيم.

در هر صورت گل‌هايي كه خورديد خيلي ابتدايي بوده و البته كادر فني هم معتقد است اشتباهات فردي باعث شده اينطور گل بخوريد…
■ خب به هر حال هيچ تيمي پيدا نمي‌شود كه اشتباه نكند و اشتباه جزيي از فوتبال است اما ما در مقايسه با ديگر تيم‌ها خيلي كمتر اشتباه داشتيم. نمي‌دانم چرا براي تيم‌ ما اين اتفاق مي‌افتد كه جلوي تيمي كه كلا دو سه موقعيت بيشتر به دست نمي‌آورد گل مي‌خوريم اما تلاش مي كنيم تا اين مشكل برطرف شود.

پس الان سخت در تلاش هستي كه برگردي و كمك كني تا اين مشكل حل شود…
■ من مجبور هستم خودم را به لحاظ روحي و جسمي در بهترين موقعيت نگه دارم و آماده باشم تا هر وقت كه نياز بود به تيم كمك كنم. الان فكر مي‌كنم به لحاظ آمادگي در سطح خوبي قرار دارم و اميدوارم به تركيب برگردم. مطمئن باشيد كادر فني از بازي دادن من پشيمان نمي‌شود و تمام تلاشم را براي موفقيت تيم مي‌كنم.

گفته مي‌شد از شرايط ناراضي هستي و قصد داري نيم فصل از پرسپوليس جدا شوي؟
■ نمي‌دانم اين شايعه‌ها از كجا آمده. من شايد از بازي نكردن ناراحت باشم اما مطمئن باشيد هيچ وقت چنين تصميمي را نمي‌گيرم و تلاش مي‌كنم تا به تركيب راه پيدا كنم. پس هيچ وقت كم نمي‌آورم و مي‌مانم.

بازي با ملوان را چطور مي‌بيني؟
■ حس مي‌كنم بازي سختي باشد چون حساسيت اين بازي هم به خاطر نزديك بودن به دربي بيشتر شده اما ما روي 3 امتياز اين بازي حساب ويژه‌اي باز كرديم و به دنبال به دست آوردن آن هستيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)