مجري برنامه ورزشي ۹۰ تلويزيون به دليل به كار بردن واژه نامناسب نسبت به مردم استان فارس در برنامه هفته گذشته خود، رسما از مردم اين استان عذرخواهي كرد.

به گزارش ایرنا ، «عادل فردوسي پور» مجري برنامه ۹۰، صبح امروز (جمعه) روي خط برنامه زنده خوشا شيراز شبكه استان فارس آمد و گفت: اين موضوع كاملا خودجوش بود و بعدا متوجه شدم ادبيات خوبي را به كار نبرده ام، از اين رو از مردم فرهيخته استان فارس كه با فرهنگ ما كرماني ها نزديكي دارد و احساس قرابت مي كنم، رسما پوزش مي طلبم.
وي افزود: روز پنجشنبه نيز با استاندار فارس تماس گرفتم و اين موضوع را با وي در ميان گذاشتم و گفتم منظورم در آن برنامه اين بود كه هيچ كس از دست اندركاران هيات فوتبال استان فارس پاسخگوي اينكه به چه منظور بخشي از چمن ورزشگاه حافظيه شهر شيراز را رنگ كرده اند، نبود و يك سوء تفاهم پيش آمد و از كلمه خوبي استفاده نكردم.
به گزارش ايرنا، مجري برنامه ۹۰ هفته گذشته با نشان دادن صحنه اي از رنگ كردن بخشي از چمن ورزشگاه حافظيه شهر شيراز اعلام كرد با مسوولان هيات فوتبال استان فارس تماس گرفتم و هيچ كس پاسخگو نبود و با به كار بردن اينكه يك مرد در استان فارس پيدا نمي شود كه پاسخگوي ما باشد، با واكنش و اعتراض مردم و مسوولان استان فارس روبرو شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)