پرسپولیس نیوز : تلاش باشگاه پرسپولیس برای پرداخت یک میلیون دلار به باشگاه اماراتی در ازای دریافت رضایت‌نامه «محمدرضا خلعتبری»، با انتقاد مجری برنامه تلویزیونی «پایش» همراه شد.

مرتضی حیدری شب گذشته (یکشنبه) در برنامه «پایش» از شبکه یک، به مدیر عامل پرسپولیس به خاطر پرداخت 5 میلیارد تومان از بیت‌المال برای خرید محمدرضا خلعتبری انتقاد کرد.

در برنامه دیشب «پایش»، این مجری در ادامه انتقاد یکی از بینندگان که تصویر صفحه اول روزنامه خبرورزشی را برای این برنامه فرستاده بود و تیتر اصلی آن به خبر «کمک 5 میلیاردی یک سرمایه‌دار برای جذب خلعتبری» به نقل از رویانیان اختصاص داشت گفت: آیا سرمایه‌داری پیدا می‌شود که چنین سرمایه‌گذاری کند؟ طبیعتا پرداخت چنین پول‌هایی از بیت‌المال راحت است.

دیگر مجری «پایش» هم در ادامه انتقاد بیننده‌ی این برنامه که به وضعیت اسفبار کشتی‌گیران نوجوان و اخراج آنها از هتل محل اقامت‌شان در خارج از کشور اشاره کرده بود، اظهار کرد: این علاقه‌ای است که مردم به فوتبال دارند و باعث می‌شوند چنین پول‌هایی هزینه شود.

 

حیدری همان مجری است که مصاحبه های خنثی او با مسئولان دولت از جمله رئیس جمهور و عدم طرح انتقاد وی از میهمانان باعث انتقادات بسیاری از رفتارش شده بود.

 

رویانیان پاسخ این مجری را امروز داده و گفته بود بهتر است مجریان بدون اطلاعات روی آنتن صحبت نکنند ؛ انتقال خلعتبری 5 میلیارد هزینه ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)