با تائید اعضای هیئت رئیسه، مجمع سالیانه فدراسیون در اواخر تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

  •  
  •  
  •  

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کلیات آئین نامه کارگزاران رسمی فدراسیون فوتبال در امر نقل و انتقالات داخلی مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد از فصل 92-93 به مورد اجرا گذاشته شود.

–  آئین نامه نقل و انتقالات لیگ‌های برتر و دسته اول توسط کمیته حقوقی و تدوین مقررات بازنگری خواهد شد و در جلسه آتی هیئت رئیسه لیگ برتر مطرح تا از فصل آتی به مورد اجرا گذاشته شود.

–  بودجه و برنامه عملیاتی سالیانه باشگاه‌های لیگ برتر در ابتدا باید به تائید هیئت مدیره باشگاه رسیده و پس از آن به تصویب سازمان لیگ برتر برسد و این مصوبه از فصل آتی 93-92 لازم الاجراست.

–  باتوجه به الزامات AFC، افسر امنیتی باشگاه‌های لیگ برتر باید از طریق سازمان لیگ برتر به کمیته امنیت فدراسیون فوتبال معرفی و پس از تصویب فدراسیون، همکاری خود را با باشگاه مربوطه درچهارچوب وظایف خود  و زیر نظر مدیر عامل باشگاه انجام دهد.

–  تیم‌های صعود کننده از لیگ دسته اول به لیگ برتر در صورتی که دارای شاخص‌ها و استاندارد‌های تعریف شده از سوی سازمان لیگ برتر و مراجع بالا نباشند، مجوز حضور در لیگ حرفه‌ای را کسب نخواهند کرد.

–  پیرو مصوبات قبلی هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال، موکدا اعلام می‌شود فصل آتی لیگ برتر با 16 تیم واجدالشرایط برگزار خواهد شد.

–  مقرر شد مهدی تاج به عنوان نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات در مجمع آتی به اعضا معرفی شود.

–  اعضای کمیته فوتبال ساحلی به شرح خرمی، عباسی و ملک آباد مورد تائید اعضای هیات رئیسه قرار گرفت.

–  حجت الاسلام علیپور، حجت الاسلام ناصری پور، محمود ممتاز، مهرداد حاجی خانی، محمدرضا تهرانی و شادنوش به عنوان اعضای کمیته فرهنگی منصوب شدند.

–  محمد مهدی دادرس به عنوان عضو کمیته استیناف انتخاب شد.

–  با تائید اعضای هیئت رئیسه ، مجمع سالیانه فدراسیون در اواخر تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)