پرسپولیس نیوز: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که قرار است در آن برای انتخاب یک عضو هیئت رئیسه هم رأی‌گیری شود، آغاز شد.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۴:۱۵ امروز (چهارشنبه) و با ۱۵ دقیقه تأخیر در سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه انقلاب با حضور اعضای مجمع آغاز شد. محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان نماینده وزارت ورزش در این جلسه با ۱۰ دقیقه تأخیر حضور یافت. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش هم لحظاتی پس از شروع مجمع در جلسه شرکت کرد.

در این مجمع قرار است برای انتخاب یکی از نفرات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با رأی‌گیری بین محمود اسلامیان و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم تصمیم‌گیری شود. همچنین تصویب بودجه سال آینده فدراسیون فوتبال هم در دستور کار قرار دارد.

در ابتدای این مجمع، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به نفراتی که از مجمع قبلی فدراسیون تا برگزاری مجمع امروز از آسمان فوتبال ایران و رسانه‌های ورزشی پَر کشیده‌اند اشاره کرد و فاتحه‌ای برای این افراد خوانده شد. وی سپس گفت: دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تعیین ناظران و شمارش کنندگان آرا، تصویب صورتجلسه مجمع قبلی، پخش کلیپ یک ساله فدراسیون فوتبال، سخنرانی مهدی تاج، سخنرانی مسعود سلطانی‌فر، ارائه صورت‌های مالی ۹۶-۹۵ توسط خزانه‌دار، ارائه بودجه سال ۹۷ و انتخابات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواهد بود. مجمع هم با حضور ۶۱ نفر از ۶۳ نفر برگزار می‌شود.

* مدیر روابط عمومی فدراسیون قبل از آغاز با فراخواندن رسانه‌ها روند برگزاری را تشریح و به خبرنگاران اعلام کرد که در زمانی که قرار است مجمع به صورت‌های مالی فدراسیون بپردازد، طبق قوانین صدا داخل جلسه قطع خواهد شد.

* جابری، غفاری و محبی زنگنه به عنوان ناظران مجمع انتخاب شدند. عباسی، احمدی و امیر مسعود هراتیان هم به عنوان نمایندگان مجمع برای شمارش آرا انتخاب شدند.

* گزارشی از عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته قرائت کرد و برای تصویب صورت جلسه از اعضای مجمع خواست که رای خود را اعلام کنند که با اکثریت آرا تصویب شد.

* در ادامه این مجمع کلیپ عملکرد فدراسیون فوتبال در یک سال گذشته به مدت ۳۰ دقیقه به نمایش گذاشته شد.

این خبر تکمیل می‌شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)